MENY: Kunderne får ’Hverdagspris’ på mere end 400 varer

Med deres nye prisprogram ’Hverdagspris’ vil MENY sikre, at butikskædens kunder altid kan finde mere end 400 basisvarer til en pris på niveau med discountbutikkerne.
’Hverdagspris’ omfatter en lang række varer, som danskerne bruger mest i dagligdagen som f.eks. bananer, mælk, økologiske havregryn, flåede tomater og vaskemiddel.
”Vores kunder skal være trygge ved at foretage deres hverdagsindkøb hos MENY og vide, at de altid kan få de varer, de bruger mest, til en konkurrencedygtig pris. Med ’Hverdagspris’ har vi lavet et nyt prisprogram, som vi mener tilføjer noget ekstra til den indkøbsoplevelse, kunderne har i MENY,” siger Richo Boss, kædedirektør for MENY.
Han fortsætter:
”Sammen med vores mange dygtige selvstændige købmænd i MENY har vi de seneste år gennemgået en stærk udvikling, hvor vi har fokuseret på kvalitet, faglighed, et meget bredt udvalg og ikke mindst kærligheden til mad. Samtidig er det også vigtigt for os, at vi er på niveau med discount på de varer, som vores kunder handler mest i hverdagen, og derfor lancerer vi nu ’Hverdagspris’.
Richo Boss, kædedirektør for MENY, siger afslutningsvis, at lanceringen ikke rokker ved MENY’s overordnede strategi – tværtimod:
”Vi vil fortsat være Danmarks Madmarked, hvor vores kunder kommer for at finde de varer, der gør weekenden, fødselsdagen eller ferien mere ekstraordinær. Med ’Hverdagspris’ ønsker vi at understrege, at vi også er relevante til de daglige indkøb.”
’Hverdagspris’ er ikke en kortvarig kampagne, men er derimod et prisprogram, som forbrugerne kan være sikre på at finde i alle MENY-butikkerne mange år fremover.
Varerne, som er en del af ’Hverdagspris’, vil blive synligt markeret med et mærke på hylden og generelt være synlige rundt i butikken.
Fakta om 'Hverdagspris':
- Prisprogrammet træder i kraft den 22. april 2022.
- Minimum 400 basisvarer er en del af ’Hverdagspris’ f.eks. knækbrød, marmelade, smør og håndsæbe.
- Priserne på de udvalgte varer vil fremadrettet være på niveau med priserne i discountbutikkerne.
- Kunderne vil tydeligt opleve, at ’Hverdagspris’ bliver synligt markeret på MENY’s hylder og i butikkerne generelt.
Nøgleord
Kontakter
Dagrofa Koncernkommunikation
Pressekontakt
presse@dagrofa.dk
72332323
Billeder

Information om Dagrofa ApS
Med over 500 dagligvarebutikker fordelt over hele Danmark er Dagrofa en af landets førende virksomheder på det danske fødevaremarked. Dagrofa står bag dagligvarebutikkerne MENY, SPAR, Min Købmand og Let-Køb og ejer også Dagrofa Logistik og Dagrofa Foodservice, som er ledende leverandør til restauranter, hoteller og kantiner.
Følg pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Dagrofa giver 8 millioner kroner til nye butikker på landet og understreger samfundsløfte12.6.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Dagrofa fortsætter sin donation til landsbypulje. Sidste års pulje blev tømt, og fødevarekoncernen understreger viljen til at arbejde for butikker på landet
SuperBrugsen i Roslev skifter til MENY11.6.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I Roslevs store supermarked ønsker man at prøve noget nyt. Brugsforeningen sadler om og skifter til MENY. På den måde får Roslev på Skivekanten sit helt eget topmoderne supermarked. Butikken holder åbent under ombygning og bliver til MENY senest i januar 2026.
Dagrofa Foodservice får ny HR-direktør med en stærk strategisk og kommerciel baggrund3.6.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Den 2. juni tiltrådte Julie Simone Boesen som ny HR-direktør hos Dagrofa Foodservice, der er en af Danmarks største totalleverandører til professionelle køkkener.
Dagrofa investerer trecifret millionbeløb i logistik20.5.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Dagrofa investerer nu stort i de automatiseringer og forbedringer, som yderligere skal øge konkurrencedygtigheden og fremtidssikre koncernens logistik - et vigtigt skridt på fødevarekoncernens vækstrejse.
Dagrofa høster international hæder for knækbrød19.5.2025 15:04:04 CEST | Pressemeddelelse
Dagrofas eget knækbrød fra produktserien OMHU, henter førstepladsen i kategorien ”crackers & crispbreads” ved den store Private Label-konference ”Salute to Excellence i Amsterdam. Det er fjerde år i træk, at Dagrofa har mindst ét produkt, der hædres blandt verdens bedste.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum