Bonzer

Ny app skal styrke psykiatrien

Del
Ny app under navnet Psykiatri Plus skal styrke psykiatrien og gøre det lettere at finde kvalificerede medarbejdere til akutvagter og faste vagter inden for psykiatrien.

Psykiatri Plus har siden år 2000 stillet op med medarbejdere inden for psykiatrien til både akutvagter og komplicerede forløb. 

For virksomhedens direktør Tina Kyhl Raahave er det væsentligt, at kunderne altid har adgang til kvalificeret arbejdskraft, der kan træde til med det samme, når behovet opstår:

”I Psykiatri Plus har vi tænkt længe og grundigt over, hvordan vejen mellem vagtplanlægger og medarbejder kan forkortes, så hjælpen kan ydes hurtigst muligt. Hvordan sikrer vi, at vores medarbejdere altid kan træde til, når behovet for kvalificeret arbejdskraft opstår inden for psykiatrien?” 

Svaret har Psykiatri Plus fundet i en app, som de netop har lanceret. Appen skal gøre det muligt at finde medarbejdere med kort varsel til både akutvagter og faste vagter. Med få klik kan man søge en kvalificeret medarbejder frem i appen, som kan træde til med det samme og sikre, at vagtplanen går op. 

Udførlig screeningsproces sikrer kvalificeret arbejdskraft til hele psykiatrien

Psykiatrien spænder over et bredt felt. Det skal medarbejderne i psykiatrien afspejle. 

I appen er det derfor muligt at fremsøge medarbejdere på baggrund af kompetencer, kursusbeviser og uddannelse. Alle medarbejderne har gennemgået en udførlig screeningsproces og har derudover det tilfælles, at de har minimum to års dokumenteret erfaring inden for psykiatrien.

Den nye app kan downloades i App Store og Google Play

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Information om Bonzer

Bonzer



Om Psykiatri Plus:

Psykiatri Plus A/S blev grundlagt i år 2000 og er en af de største og mest velkonsoliderede private virksomheder inden for psykiatrien i Danmark. Psykiatri Plus er samarbejdspartner for det offentlige og leverer højt kvalificerede medarbejdere inden for psykiatrien til hele landet.

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye