ROGER WATERS TIL DANMARK I 2023!

Det er med glæde at vi kan annoncere at Roger Waters tager turen tilbage til Danmark med sin turné, «This Is Not A Drill», næste år! Legenden står på scenen 'in the round' i Royal Arena 17. og 18. april. Billetter i salg tirsdag 27. september kl. 10:00.

17. & 18. APRIL I ROYAL ARENA
This Is Not A Drill - Europaturné

Roger Waters spiller 40 koncerter i 14 europæiske lande på sin turné næste år. Showet indeholder 20 klassikere fra Pink Floyd og Roger Waters deriblandt: “Us & Them”, “Comfortably Numb”, “Wish You Were Here”, og “Is This The Life We Really Want?”. Waters vil derudover debutere det nye nummer, “The Bar”.

Udover vokal spiller Waters både guitar, bas og klaver, og med sig på scenen har han Jonathan Wilson på guitar og vokal; Dave Kilminster på guitar og vokal; Jon Carin på keyboards, guitar og vokal, Gus Seyffert på bas og vokal; Robert Walter på keyboards, Joey Waronker på trommer; Shanay Johnson på vokal; Amanda Belair på vocal og Seamus Blake på saxofon.

“This Is Not A Drill is a groundbreaking new rock and roll/cinematic extravaganza, performed in the round, it is a stunning indictment of the corporate dystopia in which we all struggle to survive, and a call to action to Love, Protect and Share our precious and precarious planet home. The show includes a dozen great songs from Pink Floyd’s Golden Era alongside several new ones, words and music, same writer, same heart, same soul, same man. Could be his last hurrah. Wow! My first farewell tour! Don’t miss it”. Love R.

Grib chancen og oplev denne betydningsfulde musikers spektakulære show!

Anmeldelser:

“Concertgoers on their way out could be heard debating whether or not this is the best tour they’ve seen from Waters. One thing’s for certain, it’s not to be missed – and also a show which will leave you deep in thought about both the world and yourself." ~ Ultimate Classic Rock

“Waters succeeded two-fold. First, by plastering awareness on the atrocities that the human race has continued to endure – most of which could be avoided without greed, gluttony and warmongering. And secondly with a well-curated display of his, often-dubbed, musical genius...One can never be disappointed by a Roger Waters production and this show was no exception." ~ Glide Magazine

For fuld tourplan se: https://rogerwaters.com/tour/

Billetpriser: PL1 945,- / PL2 795,- / PL3 645,- / PL4 455,- / PLU (stå) 745 kr. + gebyr
Billetsalget starter tirsdag 27. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk
Live Nation presale starter mandag 26. september kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

De to amerikanske deathcore bands, Spite og Bodysnatcher, smadrer igennem i Pumpehuset torsdag 25. april 20241.12.2023 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Spite Spite er et amerikansk band, der har skabt bølger på den moderne musikscene med deres unikke fusion af metalcore og punk med elementer fra alternative. Med deres kraftfulde lyd og intense liveoptrædener har Spite hurtigt etableret sig som banebryder inden for deres genre. Bandet består af Darius Tehrani [vokal], Lucas Garirrigues [guitar], Alex Tehrani [guitar], Ben Bamford [bas] og Cody Fuentes [trommer], der hver især bringer en individuel musikalsk dygtighed til gruppen. Sammen skaber de en uovertruffen synergi, der kommer til udtryk gennem deres intense liveoptrædener, der er kendt for at være en eksplosion af energi, og gribende udgivelser, der fanger publikum og efterlader dem tørstige efter mere. Bodysnatcher Bodysnatcher er et amerikansk band, der blander elementer fra deathcore og hardcore. Deres seneste udgivelse, ’’Bleed-Abide’’ (2022), er et imponerende eksempel på bandets evne til at levere brutal og kompromisløs musik. Bodysnatcher har hurtigt markeret sig som en af

Pet Shop Boys i biografen: Live fra Royal Arena i København29.11.2023 14:00:00 CET | Nyhed

Trafalgar Releasing har i dag offentliggjort den verdensomspændende biografpremiere af PET SHOP BOYS DREAMWORLD: THE GREATEST HITS LIVE AT THE ROYAL ARENA COPENHAGEN, der kommer i biograferne den 31. januar og 4. februar 2024. Ved denne eksklusive to afteners event vil fans kunne se Pet Shop Boys' elektrificerende tour Dreamworld: The Greatest Hits Live der blev filmet i Royal Arena i København den 7. juli 2023. Billetsalget starter den 6. december. For mere info besøg www.PSBDreamworldLiveFilm.com.

KELLERMENSCH annoncerer koncert på Det Kongelige Teater - Gamle Scene fredag den 25. oktober 2024.29.11.2023 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Med deres unikke kombination af trædeorgel, violiner, forvrængede guitarer, dundrende trommer og tordenbrøl har sekstetten de seneste år genopvakt rockmusikken og på scenen udviklet sig fra kompromisløst, larmende rockband i den esbjergensiske undergrund til internationalt koncertfænomen, der bevæger sit publikum med smukke, intense, smertefulde og voldsomme liveoptrædener af dramaturgiske dimensioner. Det er ikke uden grund at bandet kaldes for Danmarks bedste liveband.