TUI tager ferien til Herning gennem 4D-teknologi

Mange mennesker drømmer nu om at rejse væk og opleve feriefølelsen. Noget, som den store interesse for "Ferier for alle" er et bevis på. Over tre dage samles tæt på 300.000 besøgende i Herning. Hvad mange ikke ved, er, at feriefølelsen allerede kan findes i denne weekend ved hjælp af den nyeste innovation fra TUI. Ved hjælp af menneskelige sanser kan besøgende rejse i det, der kaldes "TUI Tripalizer Experience".
- Uanset om din ferie betyder at tage en lur på stranden, kan vi tydeligt se, at vores kunders fællesnævner er den vidunderlige feriefølelse. Udviklingen af "Tripalizer" betyder, at vi nu kan tilbyde denne meget tiltrængte følelse, selv i perioder, hvor du ikke er i stand til at rejse fysisk,” siger Mikkel Hansen, kommunikationschef hos TUI Danmark.
Sådan fungerer det
”TUI Tripalizer Experience” består af et lydisoleret værelse dekoreret med liggestole, der står på strandsand importeret fra Spanien. Besøgende bliver bedt om at forlade sin mobiltelefon for at undgå distraktioner og fjerne sokker og sko. Når den besøgende gør sig klar, lukker øjnene og mærker sandet mellem tæerne, begynder oplevelsen med et tryk på en knap. I fem minutter ledes den besøgende derefter til fuldstændig afslapning af ferielyde, Middelhavsvarme, lysbehandling, kokosnødduft og en mild havbrise.
- Oplevelsen i Tripalizer er selvfølgelig individuel. At øjnene er lukkede under oplevelsen betyder, at andre sanser og fantasi nemmere aktiveres, hvilket er en spændende udfordring i vores stadig skærmafhængige samfund. Det, vi dog tør love, er, at efter kun fem minutter kommer du ud med en dosis af den fantastiske feriefølelse,” siger Johan Ydring, marketingchef hos TUI Nordic.
TUI Tripalizer har premiere på rejsemessen "Holiday for all", Herning, 21/2 og vil blive placeret i TUI's stand i Hal M. Under messen får besøgende på Tripalizer også muligheden for at vinde et gavekort fra TUI på 10.000 DK. Efter messen udlånes Tripalizer til ældre beboere i hele Skandinavien.
Nøgleord
Kontakter
Mikkel Hansen
Pressekontakt
mikkel.hansen@tui.dk
+45 33 47 90 75
Mikkel HansenKommunikationschefTUI Danmark
Tlf:+45 33 47 90 75mikkel.hansen@tui.dkBilleder

Information om TUI Danmark A/S
TUI er verdens førende rejsekoncern og opererer sine hoteller, krydstogtskibe, flyselskaber og udflugter verden over. TUI-aktien er børsnoteret på London Stock Exchange og det regulerede uofficielle marked i Tyskland. I regnskabsåret 2019 havde TUI-koncernen omkring 70.000 medarbejdere, 28 millioner kunder og en registreret omsætning på 19 mia. euro. Hele værdikæden for turisme er under ét tag og tæller, foruden online marketing platforme på tværs af Europa, 400 TUI-ejede hoteller, 15 krydstogtskibe og fem flyselskaber med mere end 100 fly. TUI-brandet har eksisteret i Danmark siden 2016 og hører under koncernens nordiske afdeling. TUI har sit danske kontor i København.
Følg pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
København blandt mest populære byer til bådture31.7.2025 10:01:59 CEST | Pressemeddelelse
Europæiske storbyturister vil opleve byerne fra vandet.
TUI lancerer Valencia som ny destination24.7.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Nu kan du hos TUI flyve direkte til Valencia – Spaniens farverige storby, hvor strand, storbyliv og kultur går hånd i hånd.
TUI tilføjer Izmir til porteføljen23.7.2025 10:34:58 CEST | Pressemeddelelse
TUI udvider porteføljen med en ny destination: Solrige Izmir ved den tyrkiske vestkyst.
Dette anser danskerne som luksus på deres ferie14.7.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Gratis champagne, spafaciliteter eller privat pool? Ny undersøgelse har spurgt mere end tusinde danskere ind til, hvad de anser som luksus, når de er på ferie.
Undersøgelse: Mere end hver tiende tisser i havet på ferien7.7.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Ny undersøgelse fra Kantar Media og TUI viser, at flere af os tisser i havet på ferien. Det er specielt en tendens hos de unge.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum