TUI Danmark A/S

TUI's nordiske reklamekoncept bliver globalt

Del
For to år siden gik rejseselskabet TUI gennem en navneforandringsproces under kampagnekonceptet <> ledet af kommunikationen på alle kanaler. Konceptet har fungeret så godt, at TUI Nordic nu bliver kampagneansvarlig for samtlige af TUI's markeder.
TUI Nordic - Content & Campaign Team
TUI Nordic - Content & Campaign Team

- Dette er jo en enorm tillidserklæring, og det at få lov til at udarbejde koncepter for alle vores markeder byder på spændende muligheder og en stor dose ansvar. Tanken er nu, at vores kunder i eksempelvis Frankrig eller Belgien vil se samme varemærkekommunikation, som vi gør her i Norden, siger Lisa Rönnberg, ansvarlig for Content & Campaign.

For You

Konceptet, som har været svært synligt her i Norden siden 2016, er udarbejdet i samarbejde med det svenske bureau, Forsman & Bodenfors. Bureauet står bag flere vellykkede kampagner.

- Vi har lykkes med at skabe et koncept, som skiller sig ud i et ellers meget generisk rejselivsmarked. Vi vil styrke vores arbejde i Norden og hjælpe vores internationale kollegaer med det, vi har opnået her, siger Lisa Rönnberg.

Norden, Holland, Belgien, Frankrig, Østrig, Schweiz og Tyskland vil snart tage del i kommunikationskonceptet, som Lisa Rönnberg og hendes team har udarbejdet. 

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Nøgleord

Kontakter

Mikkel Hansen
Pressekontakt
mikkel.hansen@tui.dk
+45 33 47 90 75

Billeder

TUI Nordic - Content & Campaign Team
TUI Nordic - Content & Campaign Team
Download

Information om TUI Danmark A/S

TUI Danmark A/S
TUI Danmark A/S
Gammel Kongevej 60
1850 Frederiksberg

+45 32 75 67 99https://www.tui.dk/om-tui/presse/

TUI Nordic er med en markedsandel på 20 procent den største aktør på det nordiske rejsemarked. Koncernen tilbyder pakkerejser, fly og krydstogt og blev etableret i Danmark i 1967. Nogle af de mest populære rejsemål i Danmark er De Kanariske Øer, Mallorca, Thailand, Grækenland og Tyrkiet. TUI Nordic består af TUI i Danmark, Sverige, Norge og Finland, samt Nazar, WonderCruises og flyselskabet TUI fly Nordic. Koncernen ændrede navn til TUI i 2016 og har siden år 2000 været en del af TUI Group, verdens førende rejsekoncern som opererer på mere end 180 destinationer verden over. TUI Group har base i Tyskland og er børsnoteret på FTSE 100 og tyske MDAX. TUI Group har 76.000 ansatte i 130 lande og tilbyder sine over 20 millioner kunder en heldækkende service fra booking til hjemkomst. TUI dækker med sin virksomhed hele den turistiske værdikæde, hvilket indbefatter ledende rejsearrangører, 1.800 rejsebyer i Europa, seks flyselskab med mere end 130 kort- og langdistancefly og mere end 300 gruppeejede hoteller, herunder RIU og Robinson. Med 16 krydstogtskibe som MS Europa, luksusskibet MS Europa 2, TUI Cruises’ Mein Schiff-flåden og fartøj under varemærket Marella Cruises i Storbritannien, er TUI også en velpositioneret koncern på det stærkt-voksende krydstogstogtsmarked. Globalt ansvar for bæredygtig økonomi, økologi og socialt ansvar er grundlæggende for forretningen. Som den eneste rejsekoncern i verden er TUI medlem af FN’s Global Compact. Koncernen er også listet på det velrenommerede Down Jones Sustainability Index (DJSI).

Følg pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye