Mange nye NAME IT-butikker på vej: Vil åbne 85 butikker over de kommende år

God kvalitet, skandinavisk design og prisvenlig mode til børn hitter hos rigtig mange familier. Det er danske NAME IT et rigtig godt eksempel på.
Det danske børnetøjsmærke har i de senere år oplevet en endnu større efterspørgsel efter dets trendy design, der samtidig altid er kendetegnet ved komfort, sikkerhed og kvalitet, og derfor vil NAME IT i de kommende år åbne en lang række nye butikker.
Helt konkret vil NAME IT åbne 35 butikker i indeværende år, mens 50 nye butikker er på tegnebrættet til næste år.
– Vi kan se, at vores kunder er glade for vores tøj, og vi er meget glade for, at vi har formået at ramme den efterspørgsel, der er hos mange danske og europæiske familier. Særligt i de senere år kan vi se, hvordan vi har formået at ramme rigtigt. Derfor vil vi også gerne åbne endnu flere nye butikker, og vi har store ambitioner på vegne af hele NAME IT, siger Michael Vinther, direktør i NAME IT.
NAME IT, der i de seneste to år har vundet årets brand til Børn i byen-prisen, har i dag 127 butikker. Heraf er 46 i Danmark. Med de nye butikker håber NAME IT at komme over 200 butikker.
– For os er det ikke antallet, der er mest væsentligt. Det mest væsentlige, og det vigtigste for os, er at åbne nogle gode butikker, som vores kunder er glade for at besøge, og hvor de kan få det tøj, der er allerbedst til deres børn. Den ambition er altid vores afsæt, når vi åbner nye butikker, uddyber Michael Vinther.
I butikkerne findes tøj og tilbehør til børn i fire produktlinjer, der dækker børns behov. Fra de er nyfødte, til de kan passe voksenmoden.
Billeder
Information om Bestseller A/S
Følg pressemeddelelser fra Bestseller A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bestseller A/S
BESTSELLER lancerer designkonkurrence for internationale talenter20.2.2025 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
I 2025 fejrer den danske modevirksomhed 50-års jubilæum. Det markeres blandt andet med en designkonkurrence, hvor internationale designstuderende og talenter inviteres til at skabe en særkollektion, som fortolker design gennem de seneste fem årtier.
BESTSELLER indleder byggeriet af logistikcenter i Holland27.1.2025 16:00:00 CET | Pressemeddelelse
BESTSELLER har netop taget første spadestik til et logistikcenter i Holland, tegnet af arkitektvirksomheden Henning Larsen. Med 155.000 m2 og 1400 robotter skal de nye faciliteter bringe modevirksomhedens forsyningskæde endnu tættere på de største markeder i Europa.
Ung para-længdespringer vinder BESTSELLERs Olympiske Håb4.1.2025 21:36:47 CET | Pressemeddelelse
For 16. gang har BESTSELLER tildelt prisen 'BESTSELLERs Olympiske Håb' til en talentfuld, spirende dansk atlet, der spås en stor fremtid inden for sin sport. I år er det den 23-årige para-længdespringer Emilie Aaen, som løber med titlen.
HEARTLAND 2023/2422.11.2024 13:00:00 CET | Pressemeddelelse
HEARTLAND offentliggør resultatet for regnskabsåret 2023/24 med en årsrapport, der viser en styrket omsætning og et samlet resultat før skat på fire mia. kr.
Aarhus Motion og BESTSELLER fortsætter nært partnerskab med lang, ny aftale15.11.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse
Aarhus Motion og BESTSELLER fortsætter deres 10 år lange samarbejde med en ny fireårig aftale. Med aftalen, der er den længste, de to organisationer har indgået til dato, vil Aarhus Motion og BESTSELLER løfte det populære halvmaraton i Aarhus’ gader og fortsætte den kollektive løbefest, som i år var totalt udsolgt.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum