Mange nye NAME IT-butikker på vej: Vil åbne 85 butikker over de kommende år

God kvalitet, skandinavisk design og prisvenlig mode til børn hitter hos rigtig mange familier. Det er danske NAME IT et rigtig godt eksempel på.
Det danske børnetøjsmærke har i de senere år oplevet en endnu større efterspørgsel efter dets trendy design, der samtidig altid er kendetegnet ved komfort, sikkerhed og kvalitet, og derfor vil NAME IT i de kommende år åbne en lang række nye butikker.
Helt konkret vil NAME IT åbne 35 butikker i indeværende år, mens 50 nye butikker er på tegnebrættet til næste år.
– Vi kan se, at vores kunder er glade for vores tøj, og vi er meget glade for, at vi har formået at ramme den efterspørgsel, der er hos mange danske og europæiske familier. Særligt i de senere år kan vi se, hvordan vi har formået at ramme rigtigt. Derfor vil vi også gerne åbne endnu flere nye butikker, og vi har store ambitioner på vegne af hele NAME IT, siger Michael Vinther, direktør i NAME IT.
NAME IT, der i de seneste to år har vundet årets brand til Børn i byen-prisen, har i dag 127 butikker. Heraf er 46 i Danmark. Med de nye butikker håber NAME IT at komme over 200 butikker.
– For os er det ikke antallet, der er mest væsentligt. Det mest væsentlige, og det vigtigste for os, er at åbne nogle gode butikker, som vores kunder er glade for at besøge, og hvor de kan få det tøj, der er allerbedst til deres børn. Den ambition er altid vores afsæt, når vi åbner nye butikker, uddyber Michael Vinther.
I butikkerne findes tøj og tilbehør til børn i fire produktlinjer, der dækker børns behov. Fra de er nyfødte, til de kan passe voksenmoden.
Billeder
Information om Bestseller A/S
Følg pressemeddelelser fra Bestseller A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bestseller A/S
Tysk teknologi får støtte fra BESTSELLER til at avancere genanvendelse af polyester20.8.2025 10:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Investeringen fra BESTSELLER følger en omfattende bevilling fra EU, som sikrer, at tyske matterr nu er et stort skridt nærmere deres kommende fabrik, der skal skalere genanvendelsesmulighederne for polyester. Det strategiske partnerskab med matterr sker som led i BESTSELLERs løbende investeringer i udviklingen af fremtidens materialer.
Erfaren finansprofil til BESTSELLER18.8.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Line Andrea Fandrup tiltræder som ny CFO i BESTSELLER. Hun kommer med solid erfaring fra bl.a. A.P. Møller-Mærsk, ROCKWOOL, Novozymes og senest NKT, hvor hun siden 2020 har været Group CFO. I BESTSELLER får Line Andrea Fandrup ansvaret for at styrke og udvikle modevirksomhedens finansielle fundament i en tid med store investeringer og ambitiøse vækstmål.
CFO-skifte i BESTSELLER efter otte år med vækst og forandring12.8.2025 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Efter otte år fratræder CFO Thomas Børglum Jensen sin stilling i BESTSELLER.
BESTSELLER investerer i avanceret, automatiseret tøjproduktion11.8.2025 14:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Amerikanske Softwear Automation, der har udviklet teknologi til automatiseret tøjproduktion, sikrer 20 millioner dollars i ny investeringsrunde ledet af den familieejede modevirksomhed BESTSELLER.
BESTSELLERs jubilæum markeres med 50 millioner til 50 organisationer3.6.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I anledningen af modevirksomhedens 50-års jubilæum donerer BESTSELLER Foundation 50 millioner kroner til udenlandske og danske organisationer. Herhjemme sikrer det blandt andet, at BørneMobilen kommer tilbage på vejene, støtte til sårbare grupper og til naturen, mens Københavns nye hospital får en indendørs kunsthave.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum