Din låneguide

Der kan være mange gode grunde til at låne penge. Grunden kan være, at det er ved at være sidst på måneden, og du efterhånden er nået i bund med din løn. Der er kommet et fremragende tilbud på en charterrejse, netop den uge i sommerferien du har fri.

Desværre har du ikke, på nuværende tidspunkt, midlerne til at bestille. Men der kan altså også være mere alvorlige og fornuftige grunde bag. Mange går via deres bank hvis de skal låne penge. I nogle tilfælde, får man altså afslag fra banken, selvom det man skal bruge pengene på, egentlig er fornuftigt. Det kan være der skal lægges ny terrasse, eller det kan være der skal lægges nyt tag, som jo bidrager til værdien af sin bolig, og slet ikke er så dum en investering. Det kan også være du er nødsaget til at skaffe en bil, på grund af nyt arbejde.

Ligesom det kan være en lækker og hurtig løsning på et akut problem, kan det at låne penge, også være en nødvendighed, og derfor kan afslaget fra banken være et stort problem. Det er faktisk muligt at låne penge udenom banken. Lån penge uden afslag via Låneportalen. Her finder du en oversigt, over de lånemuligheder der er tilgængelige, og du kan derfor finde lige præcis det lån, som passer til dig. Lånene varierer i rente, lige så vel som de varierer i det mulige lånebeløb. Det kan derfor godt svare sig at kigge mulighederne ordentligt igennem, inden man tager en beslutning. Der er dog en række krav man skal kunne imødekomme, men der er slet ikke lige så mange krav, som man møder, hvis man går via banken.

Hvilke krav skal man opfylde?

Kravene kan variere mellem lånemulighederne. Der er dog et par krav, som du altid skal kunne opfylde for at få godkendt dit lån. Det er blandt andet, at du ikke må være registreret i RKI, og så skal du have en Dansk folkeregister-adresse og konto. Der er også nogle andre mindre krav, som kan variere fra lånemulighed til lånemulighed. For eksempel kan der være forskel på hvilken alder de kræver for at give tilladelse. Nogle lån tilbydes til alle over 18 år, mens andre kræver at du skal være 21 eller 23 år. Er du i tvivl om du opfylder kravene? Se blot på de enkelte lånemuligheder, og du vil hurtigt få et overblik over, om du opfylder kravene eller ej.

Information om Link Concept ApS

Horsensvej 72A
7100 Vejle

Optimal snerydning: Virksomheder og privatpersoner28.5.2024 09:49:55 CEST | Pressemeddelelse