Jeppe Veddinge ny CEO i OTW

Jeppe Veddinge, 48, tiltræder pr. 1. oktober som CEO for OTW i Danmark, hvor han afløser Heine Jørgensen, der som planlagt stopper som interim CEO.
Jeppe skifter internt fra en stilling som Vice President i OTW. Han kom til OTW i 2019 i en stilling som udviklingsdirektør, efter bl.a. at have været Director i RadiusCPH og før det partner i Geelmuyden Kiese.
I OTW ser Jeppe Veddinge sammen med teamet frem imod at tage fat på de opgaver og muligheder, der ligger for. Og opdraget er ifølge Jeppe Veddinge klart. Der skal igen sorte tal på bunden, og det skal ske gennem en fokusering af forretningen.
”Vi har ét succeskriterie for næste regnskabsår, og det er sorte tal. Den slags øvelse er jo i princippet ret simpel: Vi skal nedbringe faste omkostninger og øge vores indtægter. Og i den strategi, vi har lagt, adresserer vi begge behov med samme udgangspunkt. Vi skal tilbage til kernen af, hvad OTW står for, historiefortællingen,” siger Jeppe Veddinge.
Det betyder, at arbejdet med både kernekompetencer og kernekunder bliver omdrejningspunkt i samspil med de potentialer, der ligger i at være en del af en mediekoncern som Aller Media. Om det siger Jeppe Veddinge:
”Vi vil gå mere målrettet til værks i forhold til vores kundebase. Vi har en kæmpe styrke blandt medlemsorganisationer i bred forstand. Jeg tror ikke, der findes andre bureauer i landet, som kan fremvise en kundeliste, der er så rig på fagforeninger, interesseorganisationer, branchefælleskaber og idrætsorganisationer. Dét er vi stolte af, og al den viden og erfaring, det giver os, skal vores kunder – eksisterende som nye – mærke endnu mere til,” siger han og fortsætter:
”Samtidig med, at vi målretter vores arbejde med vores kunder, skal vi også skrue op for den volumenknap, vi har ved at være en del af et stort mediehus som Aller Media. For det giver os adgang til en masse original indsigt, viden og erfaring omkring de målgrupper, som Aller Media kommunikerer med på tværs af husets mange kanaler samt formater som podcasts og events. Og vi skal være meget mere aktive og opsøgende i forhold til at lade al den indsigt komme vores kunder til gode,” slutter han.
Nøgleord
Kontakter
Magnus Hviid
Pressekontakt
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85
Magnus HviidKommunikationschefPresse og kommunikation
Tlf:+45 28 72 63 85magnus.hviid@aller.comBilleder
Information om Aller Media
Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser 1,8 millioner danskere med hver måned i mindst en af vores titler og mere end 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.
Aller Media A/S er en del af Aller A/S og har søstervirksomheder i Sverige, Norge og Finland.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet indgår nyt samarbejde29.9.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media Denmark og Ekstra Bladet slår sig sammen om nyt digitalt samarbejde. Fremover kan alle Aller Media Denmarks Pling-abonnenter med fuld digital adgang også få adgang til Ekstra Bladets daglige e-avis sammen med alle Allers kendte titler samt tusinde andre magasiner og ugeblade fra ind- og udland.
Aller Media styrker sit nordiske samarbejde – etablerer fælles kommerciel organisation og tilføjer nyt forretningsområde15.9.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Efter halvandet år med en nordisk organisationsstruktur tager Aller Media nu næste skridt i sin udvikling. Fra den 1. oktober samles den kommercielle forretning i en fælles nordisk organisation med tre forretningsområder og flere støttefunktioner, der skal drive vækst, innovation og effektivt samarbejde på tværs af landegrænser. Der tilføjes desuden et helt nyt forretningsområde, Retail Media Business, der skal hjælpe virksomheder med at øge mulighederne inden for annoncesalg.
femina får ny chefredaktør7.8.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I foråret kom Danmarks ældste magasin for kvinder igen på papir, og samtidigt skabte de et helt nyt digitalt medlemsunivers – med bragende succes. De første tre numre har solgt omkring 20.000 stykket, hvilket har været langt over egne forventninger. Nu får femina en ny chefredaktør til at føre succesen videre.
Børnene har taget nyt lydunivers til sig – HULiGENNEM har nået målet1.7.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
HULiGENNEM havde i deres udbudsansøgning selv sat som mål at nå 34.000 app-downloads på 18 måneder. Det mål er allerede nået – og overgået – efter blot syv måneder. Det beviser, at målgruppen er der og værdsætter kvalitet, mener chefredaktør.
Heartbeats overtager Allers native-afdeling26.6.2025 10:32:39 CEST | Pressemeddelelse
Tidligere har produktionen af native-indhold været udliciteret, men nu har Aller taget det hjem til deres eget selskab Heartbeats.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum

