Heartbeats

Jesper Kramer er ny kommerciel direktør i Aller Media

Del
Aller Media ansætter Jesper Kramer, 46, som kommerciel direktør pr. 1. december. Han kommer fra en stilling som direktør for Product Innovation og M&A i Aller Media.

Jesper Kramer tiltræder pr. 1. december som ny kommerciel direktør i Aller Media, hvor han indtræder i direktionen. Jesper er rekrutteret internt og kommer fra en stilling som direktør for Product Innovation og M&A i Aller Media, hvor han bl.a. stod for opkøbet af det digitale medie Heartbeats.

Tidligere har Jesper været adm. direktør i det Aller-ejede mediehus DG Media, og inden da har han bl.a. været ansvarlig for forretningsudvikling og strategisk salg i Codan og nordisk marketingansvarlig i TDC Erhverv.

- Jeg er meget tilfreds med, at vi med Jesper Kramer har fået en stærk profil som kommerciel direktør, der har bevist, at han formår at eksekvere og skabe ny forretning i en medievirksomhed. Vi har gennemført en grundig rekrutteringsproces med mange kvalificerede kandidater, hvor vi har set Jesper som den helt rette til at drive og videreudvikle vores kommercielle område, siger Lars Sander Matjeka, adm. direktør i Aller Media, og fortsætter:

- I september lancerede vi en ny vækststrategi for Aller, herunder en ny struktur for vores kommercielle enhed, der skal sikre, at vi indfrier vores store kommercielle potentiale. Her skal Jesper bidrage til, at vi opnår dette gennem nye tilgange til forbrugerne, ved at etablere os som en kvalificeret rådgiver for vores B2B-kunder og via stærke kommercielle partnerskaber, siger han.

Jesper Kramer ser frem til at tiltræde som kommerciel direktør.

- Aller Media har et fantastisk udgangspunkt for at kunne skabe fremtidens mediehus, så jeg ser meget frem til indgå i en central rolle, hvor jeg sammen med en stærk organisation kan gøre en forskel. Vi skal styrke markedstilgangen, så fremtidens potentiale for vækst og indtjening bliver realiseret, og vi skal kunne imødekomme den nye medievirkelighed og dens mange muligheder. Det ser jeg frem til at være en del af, siger Jesper Kramer.

Om Jesper Kramer

Jesper Kramer, 46, har en Executive MBA fra Henley Business School fra 2018. Han har været i Aller Media siden marts 2016, først som Head of Commercial i DG Media, hvorefter han i marts 2017 tiltrådte som adm. direktør i DG Media. I september 2019 blev han udnævnt som direktør for Product Innovation og M&A i Aller Media.

Privat bor Jesper i Gentofte med sin kæreste og deres 4 børn. I fritiden er han passioneret omkring ekstremsport, som bl.a. tæller gennemførelse af flere ultraløb og bjergbestigning, senest det 250 km lange løb gennem Namibørkenen i 2018 og bestigning af Elbrus i Rusland i 2019, hvor han samlede ind til Børneulykkesfonden. 

Nøgleord

Billeder

Information om Heartbeats

Heartbeats
Heartbeats
Prags Boulevard 49, B7 – 3. sal
2300 Copenhagen S

https://heartbeats.dk/

Følg pressemeddelelser fra Heartbeats

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Heartbeats

Alle ansatte på Heartbeats tager stilling til organdonation i ny, stor kampagne5.10.2021 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Du har formentlig taget stilling til, hvor du vil drikke dine næste fredagsøl, hvor du gerne vil bo, hvor den næste ferie skal gå hen, og hvor dine børn skal gå i skole, men hvad hvis du slet ikke når dertil? Hvis det utænkelige sker, og du dør. Hvad skal der ske med din krop, dine organer og dit væv? Det er ikke en tanke, mange af os har lyst til at tænke til ende, men hvis vi gør det - og tager stilling - gør det en forskel. En forskel for de mennesker omkring dig, der dermed ikke skal træffe en så stor beslutning, mens alt andet ramler om ørerne på dem. På kulturmediet Heartbeats har samtlige cirka 40 ansatte taget stilling. Det sker i forbindelse med en ny, stor kampagne under navnet ‘Gi’ noget’, der bliver lanceret i dag, mandag 4. oktober. Ingen af de ansatte ved, hvad deres kolleger har svaret, for det er ikke vigtigt. Det vigtigste er, at alle har brugt et øjeblik på at overveje, hvad der skal ske med dem, når de ikke selv er her længere. Stifter og CEO Le Gammeltoft fortæller

Sofie fra Umbrellasagen fortæller sin historie i ny podcast om digitale krænkelser2.6.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Hun var hovedperson i den såkaldte Operation Umbrella, hvor flere end 1100 unge blev retsforfulgt for at dele seksuelt krænkende videoer af hende, der blev optaget, da hun var 15 år gammel. Nu står Sofie frem i podcasten ’Min teenager deler da ikke nøgenbilleder’ og fortæller for første gang i detaljer, hvordan hun har oplevet at være offer for danmarkshistoriens værste sag om digitale krænkelser.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye