Aller og Heartbeats står sammen i krisen
Aller Media, som ejer 80 procent af Heartbeats, ser datterselskabet som en vigtig del af forretningen med et stort potentiale på trods af et resultat for 2020, der bliver negativt påvirket af COVID-19-krisen, og det glæder CEO og stifter af Heartbeats, Le Gammeltoft:
- Vi er meget lykkelige over, at Aller har forståelse for, at vi kommer ud af 2020 med et dårligere resultat end forventet. Oprindelig var det planen, at vi i år skulle have fordoblet vores omsætning. Det ved vi ikke kommer til at ske. I stedet har vi nu rykket det vækstscenarium til 2021, og bestyrelsen er indforstået med, at hvis det skal kunne lade sig gøre, så er vi nødt til at have økonomi til at producere, så vi kan holde gang i fabrikken. Målsætningen for i år bliver derfor at komme ud med et så godt resultat som muligt efter omstændighederne, og jeg er sikker på, at vi trods svære tider formår at finde nye projekter og samarbejdspartnere, siger hun.
Også adm. direktør for Aller Media, Charlotte Riparbelli, ser positivt på samarbejdet med Heartbeats på trods af COVID-19-krisen.
- I efteråret 2019 investerede vi i Heartbeats ud fra et mål om at styrke vores digitale udvikling i Aller og den fortsatte positive vækst i Heartbeats. Vi er i fuld gang med at få integreret Heartbeats i vores forretning og oplever allerede positive effekter på vores digitale produktion og distribution. På grund af coronakrisen når Heartbeats ikke det planlagte vækstmål for 2020, men vores langsigtede mål for investeringen i Heartbeats er stadig at bidrage til at fortsætte den positive vækst og Allers digitale transformation i det hele taget, og det ændrer den nuværende situation ikke på, siger Charlotte Riparbelli.
Related links
Nøgleord
Billeder
Information om Heartbeats
Følg pressemeddelelser fra Heartbeats
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Heartbeats
Ny uge-aktuel podcast fortæller om koncerter på landets koncertsteder4.9.2024 12:49:44 CEST | Pressemeddelelse
På Plakaten udkommer i 10 episoder hen over efteråret, hvor der vil være ugentlige nedslag og anbefalinger af koncerter på landets mange koncertsteder. Første episode lander på Heartbeats (og der hvor du hører dine podcasts) d. 5. september og indeholder også portrætter af koncertsteder, musikernes egne anbefalinger, anekdoter, nyheder og kommentarer fra podcastens lyttere
Heartbeats skal stå på egne ben25.5.2022 13:02:00 CEST | Pressemeddelelse
Le Gammeltoft har valgt at opsige sin stilling som direktør for Heartbeats. Nu er den eksisterende ledelse klar til at videreudvikle mediebrandet.
Alle ansatte på Heartbeats tager stilling til organdonation i ny, stor kampagne5.10.2021 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Du har formentlig taget stilling til, hvor du vil drikke dine næste fredagsøl, hvor du gerne vil bo, hvor den næste ferie skal gå hen, og hvor dine børn skal gå i skole, men hvad hvis du slet ikke når dertil? Hvis det utænkelige sker, og du dør. Hvad skal der ske med din krop, dine organer og dit væv? Det er ikke en tanke, mange af os har lyst til at tænke til ende, men hvis vi gør det - og tager stilling - gør det en forskel. En forskel for de mennesker omkring dig, der dermed ikke skal træffe en så stor beslutning, mens alt andet ramler om ørerne på dem. På kulturmediet Heartbeats har samtlige cirka 40 ansatte taget stilling. Det sker i forbindelse med en ny, stor kampagne under navnet ‘Gi’ noget’, der bliver lanceret i dag, mandag 4. oktober. Ingen af de ansatte ved, hvad deres kolleger har svaret, for det er ikke vigtigt. Det vigtigste er, at alle har brugt et øjeblik på at overveje, hvad der skal ske med dem, når de ikke selv er her længere. Stifter og CEO Le Gammeltoft fortæller
Heartbeats udbygger reklamebureau med ny direktør i spidsen15.9.2021 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Gennem de seneste par år er der organisk opstået et bureau under Heartbeats. Et bureau, der har kunne håndtere den efterspørgsel, der har været efter moderne produktioner inden for lyd, video og brandkampagner.
Sofie fra Umbrellasagen fortæller sin historie i ny podcast om digitale krænkelser2.6.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Hun var hovedperson i den såkaldte Operation Umbrella, hvor flere end 1100 unge blev retsforfulgt for at dele seksuelt krænkende videoer af hende, der blev optaget, da hun var 15 år gammel. Nu står Sofie frem i podcasten ’Min teenager deler da ikke nøgenbilleder’ og fortæller for første gang i detaljer, hvordan hun har oplevet at være offer for danmarkshistoriens værste sag om digitale krænkelser.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum