Bonzer

PURA UTZ LANCERER NY TASKEKOLLEKTION LAVET MED 3.5 MILLIONER (!!!) GLASPERLER

Del
Efter det danske brands store internationale anerkendelse, lancerer Pura Utz nu deres helt egen taskekollektion. De håndlavede tasker er lavet af bæredygtigt æblelæder og går hånd i hånd med de populære perlesmykker. Kollektionen har været under udvikling i halvandet år, og denne måned ​​kom 3.500.000 små glasperler endelig til live i 27 skinnende Pura-tasker.

🍎🍎 Eftersom Pura Utz er specialiseret i perlearbejde, måtte mærket træde ud af deres komfortzone for at identificere og finde et tilfredsstillende basismateriale til taskerne. Mens ægte læder er kendt for at være alsidigt og levedygtigt, var det et must at finde en mere bæredygtig mulighed.

Efter flere måneders research, idéer og test besluttede Pura Utz at gå med æblelæder. Et biobaseret materiale, som er lavet af rester af æbleaffald og forudsagt at blive en game changer i modebranchen. Det er kendt for at være holdbart, æstetisk tiltalende og forårsage betydelige CO2-reduktioner. Dette gør materialet til et godt alternativ til faux læder og ægte læder - og derfor det bedste valg til kollektionen. 🍎🍎

Taskerne forhandles online på purautz.com og hos udvalgte forhandlere.

       

De 27 tasker er fordelt på fire modeller; Trunk, Tote, Girl Scout og Phone Bag. Hver taske har et unikt udtryk og garanterer et smil på læben :)

But at the end of the day it's just a beaded bag. Det, der er vigtigt, er betydningen for kvinderne, der har lavet dem, og hvad de vil betyde for de mennesker, der bærer dem.

Taskernes base er produceret af Betangible i Spanien, mens perlebåndene er lavet af de talentfulde kvinder fra Pura Utz-holdet i Guatemala. Med denne forbindelse af verdener søger brandet for at have en positiv indvirkning på alle, der er forbundet med deres  produkter.

SE HELE KOLLEKTIONEN HER.


*PURA UTZ IS MORE THAN JUST A SMILING FACE. Vores kunstnere bliver betalt 3 x markedsstandarden for at hædre de kvinder, der fremstiller produkterne. Pura Utz er forpligtet til at hjælpe disse kvinder med at vokse deres selvværd og samtidig sørge for sig selv og investere i deres fremtid. Læs mere om Pura Utz' værdier her: purautz.com/pages/transparency.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Links

Information om Bonzer

Bonzer



Om Pura Utz

Pura Utz er en lille virksomhed med en ambition om at ændre måden hvorpå vi producerer. Bernabela og Anna, de to grundlæggere, mødte hinanden i Guatemala hvor de begge arbejdede for samme organisation. I dag driver de sammen forretning fra Guatemala og Danmark. Deres smykker er lavet af små glas- og ferskvandsperler.

Følg pressemeddelelser fra Bonzer

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bonzer

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye