PURA UTZ LANCERER NY TASKEKOLLEKTION LAVET MED 3.5 MILLIONER (!!!) GLASPERLER

🍎🍎 Eftersom Pura Utz er specialiseret i perlearbejde, måtte mærket træde ud af deres komfortzone for at identificere og finde et tilfredsstillende basismateriale til taskerne. Mens ægte læder er kendt for at være alsidigt og levedygtigt, var det et must at finde en mere bæredygtig mulighed.
Efter flere måneders research, idéer og test besluttede Pura Utz at gå med æblelæder. Et biobaseret materiale, som er lavet af rester af æbleaffald og forudsagt at blive en game changer i modebranchen. Det er kendt for at være holdbart, æstetisk tiltalende og forårsage betydelige CO2-reduktioner. Dette gør materialet til et godt alternativ til faux læder og ægte læder - og derfor det bedste valg til kollektionen. 🍎🍎
Taskerne forhandles online på purautz.com og hos udvalgte forhandlere.
De 27 tasker er fordelt på fire modeller; Trunk, Tote, Girl Scout og Phone Bag. Hver taske har et unikt udtryk og garanterer et smil på læben :)
But at the end of the day it's just a beaded bag. Det, der er vigtigt, er betydningen for kvinderne, der har lavet dem, og hvad de vil betyde for de mennesker, der bærer dem.
Taskernes base er produceret af Betangible i Spanien, mens perlebåndene er lavet af de talentfulde kvinder fra Pura Utz-holdet i Guatemala. Med denne forbindelse af verdener søger brandet for at have en positiv indvirkning på alle, der er forbundet med deres produkter.
SE HELE KOLLEKTIONEN HER.
*PURA UTZ IS MORE THAN JUST A SMILING FACE. Vores kunstnere bliver betalt 3 x markedsstandarden for at hædre de kvinder, der fremstiller produkterne. Pura Utz er forpligtet til at hjælpe disse kvinder med at vokse deres selvværd og samtidig sørge for sig selv og investere i deres fremtid. Læs mere om Pura Utz' værdier her: purautz.com/pages/transparency.
Nøgleord
Kontakter
Rebecca FranckerDigital PR ManagerPura Utz
Tlf:21371150rebecca@purautz.compurautz.comBilleder
Links
Information om Bonzer
Om Pura Utz
Pura Utz er en lille virksomhed med en ambition om at ændre måden hvorpå vi producerer. Bernabela og Anna, de to grundlæggere, mødte hinanden i Guatemala hvor de begge arbejdede for samme organisation. I dag driver de sammen forretning fra Guatemala og Danmark. Deres smykker er lavet af små glas- og ferskvandsperler.
Følg pressemeddelelser fra Bonzer
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bonzer
Kundetilfredshed blandt pensionsmæglere: Söderberg & Partners er øverst på listen4.9.2025 11:04:41 CEST | Pressemeddelelse
Pensionsmægleren Söderberg & Partners har de mest tilfredse kunder i Danmark, viser ny undersøgelse foretaget af det uvildige analysehus Aalund. Det er særligt den personlige rådgivning, kunderne lægger vægt på.
Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release
Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products
Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen
Danskerne dropper kirkebrylluppet: Knap to ud af tre par bliver nu borgerligt gift4.7.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny kortlægning fra Lavendla viser, at andelen af borgerlige vielser er steget markant de seneste små tyve år, og knap to ud af tre par vælger nu denne vielsesform. Samtidig er kirkelige vielser i tilbagegang og udgør under en tredjedel af de samlede vielser.
Se tallene: Så mange (eller få) konfirmeres i din kommune23.5.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny kortlægning fra Lavendla viser store forskelle i de danske kommuner, når det kommer til, hvor stor en andel af ungdomsårgangene der vælger at blive konfirmeret – samtidig med at konfirmationsprocenten generelt falder på landsplan.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum