Aller Media ruster OTW til vækst

Det hører til sjældenhederne, at et dansk bureau får mulighed for at bruge millioner af kroner på nye initiativer, men det er virkeligheden for det Aller-ejede contentbureau, OTW. I sidste uge præsenterede Aller Media en ny strategi for virksomheden i Danmark, og i den forbindelse har virksomheden afsat ekstra midler, som datterselskabet kan bruge til nye investeringer.
- Gennem de seneste år har ledelsen i OTW udviklet et bureau, som vi mener har store muligheder på det danske marked. OTW har både landet nye store kunder og tilpasset den eksisterende forretning, og den positive udvikling vil vi gerne sætte endnu mere fart på. Derfor giver vi nu OTW en unik mulighed for at investere og bygge fremtidens bureau – eller bureauer, siger adm. direktør i Aller Media, Lars Sander Matjeka.
OTW’s samlede vækstpulje er delt op, så bureauet får adgang til flere midler i takt med, at nye ansættelser og initiativer rammer markedet. Det vil sige, at OTW gennem de kommende år kan fokusere på både at rekruttere nye talenter og profiler og på at opdyrke nye forretningsområder - internt i OTW eller gennem opstart af nye bureauer. Det står klart, at en del af investeringen kommer til at fokusere på en stærkere digital tilstedeværelse, i tråd med Aller Medias fornyede digitale fokus.
- Vi er stolte over, at Aller-koncernen har så stor tillid til vores arbejde i OTW, og at vi nu får mulighed for at udvikle bureauet videre. Vi har brugt de seneste år på at optimere forretningen, og derfor står vi knivskarpt i dag. Nu vil vi fokusere på at investere i nye kompetencer, så vi kan fortsætte med at udfordre det eksisterende marked og give kunderne adgang til et innovativt og spændende contentbureau, siger CEO i OTW, Annette Bach.
OTW er allerede i dag Nordens største contentbureau med kontorer i Danmark og Sverige, og bureauet samarbejder med en lang række markante organisationer og virksomheder som Netto, Matas, Carlsberg, Arla, Udenrigsministeriet, Lederne, Finansforbundet, DTU og en række andre.
Related links
Nøgleord
Kontakter
Kontakt til OTW/Aller:
Lasse Meldgaard Bloch: +45 60 20 25 00
Billeder
Information om OTW
Følg pressemeddelelser fra OTW
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra OTW
Jeppe Veddinge ny CEO i OTW30.9.2021 10:57:00 CEST | Pressemeddelelse
Den 1. oktober tiltræder Jeppe Veddinge som CEO for contentbureauet OTW, der er ejet af Aller Media A/S. Jeppe kommer fra en stilling som Vice President i OTW.
Aller præsenterer ny struktur til fremtidens vækst26.9.2019 21:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Aller Media ønsker at fastholde virksomhedens centrale position i danskernes hverdag. Derfor præsenteres i dag en ny struktur for mediekoncernen til fremtidens vækst. Der er tale om nye platforme, prioriteringer, investeringer, opkøb samt øget digitalisering.
Aller Media vil vinde markedet for indholdsproduktion30.1.2019 12:00:00 CET | Pressemeddelelse
Den danske bureaubranche er i dag domineret af reklame- medie- og PR-bureauer, men sådan bliver det ikke i fremtiden, hvis det står til Aller Media. Mediekoncernen samler nu de to contentbureauer Aller CP og OTW under det fællesnordiske OTW-brand og med den klare ambition at vinde markedsandele fra de traditionelle bureauer.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum