Oplevelser vinder over materialistiske ønsker på ønskelisten

Betalt samarbejde Der de seneste år kommet et stort fokus blandt os danskere på at overveje vores forbrug noget mere, da det er blevet populært at tænke på klimaet. Dette kan f.eks. ses i regnskabet fra 2020, som viste, at danskerne i løbet af året sparede i gennemsnit 10,5 procent af deres løn op.

Ligeledes ses der en tendens til, at danskerne ikke i lige så høj grad ønsker sig materialistiske ting. I stedet er oplevelsesgaver blevet super populært. Læs mere her, hvis du gerne vil være med på den grønne bølge og inspireres til at give en oplevelse for to i gave, til dem der ikke lige står og mangler noget fysisk, men har større fokus på minimalismen og miljøet.

Skal smagsløgene forkæles?

Inviter din partner eller bedste ven med ud på en oplevelse for to, hvor I giver jeres smagløs lidt forkælelse. Hvad end I er til vinsmagning, gourmetmad eller ønsker at lære at lave jeres egne chokolader, så står mulighederne åbne, så snart I ønsker det. Rundt omkring i hele landet tilbydes der oplevelser for to, der handler om smag.

Det er aktiviteter, som gerne falder i langt de flestes smag, hvor man bliver forkælet lidt ekstra med mad og delikatesser eller en udvidelse af de vante færdigheder i køkkenet. Se dine muligheder i dag og book en oplevelse, der giver lidt mere smag på hverdagen.

Leder du efter en gave til det adrenalin-elskende par?

Hvis du gerne vil finde den helt perfekte gave til parret, der i virkeligheden har alt, men som elsker action og aktiviteter med høj fart, så får du her et godt råd til den gave, der vil kunne give kæmpe stor glæde. For med en oplevelse for to er der mulighed for at vælge aktiviteter, der sætter gang i adrenalinen.

En oplevelse for to der skaber minder til evig tid

En oplevelse for to er en mulighed for, at et par kan skabe minder, der holder hele livet. Og man kan altså sagtens forære gaver, som kan skabe nogle gode og livslange minder, selvom man gerne vil undgå et stort forbrug, men i stedet give en grønnere gave.

Selvfølgelig vil nogle oplevelsesgaver være lidt dyrere, end en billig trøje, men i sidste ende er det en langt bedre gave for klima og for gavemodtagerne – og så er det jo heldigt, at vi i Danmark er så gode til at spare op.

Information om Link Concept ApS

Horsensvej 72A
7100 Vejle

Støtte og omsorg ved livets afslutning10.4.2024 11:41:48 CEST | Pressemeddelelse