M-Files Oy

M-Files overstiger vækst i årlig tilbagevendende indtægt for 2021 med mere end 30 procent

Global leder inden for informationshåndtering når nye milepæle inden for produktinnovation, program for partnervækst og medarbejderansættelser på verdensplan

KØBENHAVN, Danmark – 17 marts 2022 M-Files Corporation, virksomheden inden for intelligent informationshåndtering, meddelte i dag, at selskabet øgede dets årlige tilbagevendende indtægt (ARR) i 2021 med mere end 30 procent. Fremskridt inden for kundesuccesprogrammer understøttede øget kundetilfredshed og hævede nettoomsætningen til over 120 procent i 2021. Virksomheden øgede også bookinger i konsulent- og rådgivningstjenester med 41 procent.

"Vores fortsat accelererende vækst i 2021 er et bevis på, at flere organisationer tilslutter sig vores unikke metadata-drevne tilgang til informationshåndtering for at sætte sig i førersædet på deres digitale transformationsrejse," sagde Antti Nivala, grundlægger og CEO, M-Files. "Vi satte rekord i medarbejderantal med en vækst på 20 procent i 2021, hvilket gør os i stand til bedre at servicere videnarbejderes behov og levere innovative platformsforbedringer, der giver de bedste kundeoplevelser, højere kvalitet af arbejdet med lavere risiko."

Fortsat innovation på M-Files dokumenthåndteringsplatform

Primo 2021 modtog M-Files en vækstinvestering på $ 80 millioner (€ 67 millioner) anført af Bregal Milestone, et europæisk vækstkapitalfirma, der hjalp med at drive nye innovationer til M-Files metadatadrevne dokumenthåndteringsplatform. I 2021 lancerede M-Files 34 funktionsopdateringer. Ny funktionalitet, der muliggør en mere effektiv måde at arbejde på i nutidens fjern- og hybridarbejdsplads, omfattede:

• En moderne, forenklet brugergrænseflade, der gør brugen og tilegnelsen af M-Files hurtigere, lettere og mere intuitiv med M-Files Web.
  • Ekstern indholdsdeling og samarbejdsmuligheder (Collaboration) med opkøbet af Hubshare i april, leverer en forbedret digital kundeoplevelse ved deling af indhold med virksomhedernes eksterne kunder.
  • M-Files Smart Migration, en service, der kombinerer M-Files' førende ekspertise inden for informationshåndtering med metadatadrevet automatisering for at hjælpe kunder med intelligent og omkostningseffektiv migrering af information til M-Files platformen.
  • Udvidede cloud-overvågningsfunktioner, der forbedrer produktkvaliteten og øger kundetilfredsheden.

Virksomheders øgede samarbejde med M-Files skal også ses i sammenhæng med rekordstor vækst i forhandlersalget

I 2021 udvidede M-Files sit partnerprogram og opnåede en årlig vækst på over 30 procent i ARR-bookinger via det globale partnersalg. Efterhånden som partnere forbedrede deres færdigheder på M-Files-platformen, steg også den gennemsnitlige transaktionsværdi med næsten 20 procent og cloud-implementeringer voksede fem gange hurtigere end implementeringer på fysiske lokationer.

I 2021 fordoblede M-Files antallet af Customer Success Managers globalt for at støtte de vigtige regioner i Nordamerika, Europa og Asien. Virksomheden introducerede også nye partneraktiverings-, certificerings- og supportprocesser for at forbedre levering. I april 2021 introduceredes nye certificeringer til forhandlere (VAR'er), systemintegratorer (SI'er) og underleverandører af tjenester globalt. Siden april har et rekordstort antal partnere opnået disse nøgleakkrediteringer som bevis for kompetencer til at levere M-Files-løsninger. M-Files har nu hele 190 certificerede Solution Engineers, 29 certificerede udviklere og 25 certificerede it-arkitekter blandt sine partnerorganisationer. Derudover har M-Files nu 56 certificerede leveringspartnere, der har vist leverancer af M-Files-løsninger til kunderne af meget høj kvalitet.

Brancheanerkendelse på tværs af analyse- og prisorganisationer

M-Files' innovationer har opnået anerkendelse fra analyse-branchen hvor M-Files for nylig blev udnævnt som en visionær i 2021 Gartner Magic Quadrant™ for Content Services Platforms og placeret højst for Completeness of Vision. M-Files modtog også den højeste score for informationsstyrings-use case og opnåede scores blandt de tre højeste i alle use cases i 2021 Gartner® Critical Capabilities for Content Services Platforms Report. Treoghalvfems procent af de adspurgte i Gartner Peer Insights anbefaler M-Files som en indholdsstyringsplatform pr. 9. februar 2022 baseret på 72 anmeldelser i løbet af de seneste 12 måneder. Derudover blev M-Files udnævnt til en Strong Performer i The Forrester Wave™ Content Platforms, Q2 2021 report og en leder i 2021 Nucleus Research Content Services and Collaboration Value Matrix Report for ottende år i træk.

M-Files blev også kåret som en guldvinder i Company of the Year – B-to-B kategorien af Best in Biz Awards, og CEO Antti Nivala blev kåret som vinder i Executive of the Year-kategorien af Business Intelligence Group'sBIG Awards for Business.

M-Files metadata-drevne platform til intelligent dokumenthåndtering forbinder mennesker med det indhold de har brug for, når de har brug for det og uanset hvor det er gemt. Platformen gør det muligt for vidensarbejdere øjeblikkeligt at finde den rigtige information i enhver sammenhæng, automatisere forretningsprocesser og håndhæve informationskontrol. Ifølge en nyligt undersøgelse foretaget af Forrester Consulting, The Total Economic ImpactTM of M-Files, kan M-Files platformen levere næsten 270 % investeringsafkast (ROI) i løbet af tre år til mellemstore- og virksomhedskunder. Besøg www.m-files.com for at få mere at vide om M-Files' metadatadrevne dokumenthåndteringsplatform.

Billeder

Information om M-Files Oy

M-Files Oy

M-Files er en global leder inden for informationshåndtering. M-Files metadata-drevne dokumenthåndteringsplatform gør det muligt for vidensarbejdere øjeblikkeligt at finde den rigtige information i enhver sammenhæng, automatisere forretningsprocesser og håndhæve informationskontrol. Dette giver virksomheder en konkurrencefordel og et betydeligt investeringsafkast, da de leverer bedre kundeoplevelser og arbejde af højere kvalitet med lavere risiko.