Dragør Erhverv

Presseinvitation: Dragørs lokalpolitikere møder erhvervslivet den 8. november

Et halvt hundrede erhvervsfolk samles mandag den. 8 november på Dragør Strandhotel for at høre, hvordan byens lokalpolitiske kandidater vil forvalte Dragørs meget begrænsede erhvervsmuligheder.

Erhvervspolitik er lidt af et nicheområde i Dragør, som er en af landets mindste kommuner – erhvervsarealerne er begrænsede, samtidig med at havnen og turismen fylder meget i det lokale erhvervslandskab.

Et halvt hundrede erhvervsfolk samles mandag den. 8 november på Dragør Strandhotel for at høre, hvordan byens lokalpolitiske kandidater vil forvalte de begrænsede erhvervsmuligheder.

Mødet starter kl. 18.00 med stegt valgflæsk og persillesovs. Debatten starter kl. 19.00.

En repræsentant fra alle politiske partier, der stiller op til valget i Dragør, er inviteret. Det var oprindeligt planen, at aftenens debat skulle styres af Jes Dorph-Petersen, men han er siden blevet forhindret – derfor er det tv-vært Heidi Frederikke som vil være torveholder på debatten og holde styr på løjerne.

Journalister og redaktioner er velkomne

Medier som ønsker at dække begivenheden kan tilmelde journalister og fotografer ved mail til kontakt@dragoer-erhverv.dk – eller henvendelse til kommunikationsrådgiver Susanne Lindø, Grønbech PR og kommunikation på sl@groenbech.com og 40330555.

Information om Dragør Erhverv

Dragør Erhverv
2791 Dragør

Dragør Erhverv er en forening for Dragørs virksomheder og virksomhedsejere. Vi ønsker at fremme betingelserne for det lokale erhvervsliv i Dragør.

Dragør Erhverv har til formål, at:

• Samle erhvervslivet og give virksomheder mulighed for at møde hinanden
  • Være talerør for erhvervslivet overfor Dragør Kommune
  • Samarbejde med og udfordre kommunen
  • Gavne erhvervslivet ved at styrke og tiltrække events, aktører osv.
  • Synliggøre Dragør gennem PR og markedsføring
  • Inspirere byens virksomheder med netværk- og kompetenceforløb