Coop Danmark A/S

Bestil og Hent madbokse har premiere i Kvickly Næstved

Del

Coop begynder nu en test af de første Bestil & Hent skabe. De ligner umiddelbart almindelige pakkebokse, men de er indrettet med forskellige kølezoner, der gør, at fødevarer holdes ved korrekte temperaturer, ind til kunderne henter varerne.

Testen foregår i Kvickly Næstved.

”For kunderne i Kvickly betyder det større fleksibilitet og frihed i en travl hverdag. De kan bestille varerne på Coop.dk MAD, så pakker vi dem og kunderne kan afhente varerne, når det passer dem,” siger kædedirektør Torben B. Andersen, Kvickly.

Systemet er meget udbredt i Sverige, og det er samme koncept, Coop tester i Danmark.

”Online-handel med dagligvarer oplever et sandt boom i øjeblikket. Vi forventer, at det vil fortsætte med uformindsket styrke i takt med, at flere og flere oplever bekvemmeligheden. Med Bestil & Hent skabene tilføjer vi en ekstra mulighed for at spare tid og gøre indkøbsturen meget kortere,” siger digital direktør Morten Viktor, Coop.

For at benytte Bestil & Hent skal kunderne bestille varerne på Coop.dk MAD, hvor de angiver det postnummer de ønsker at afhente varerne samt vælger butik og tidspunkt, hvor varerne skal være klar til afhentning. Kunderne modtager så en SMS, som de kan anvende til at åbne skabet med deres varer.

Bestil & Hent er åben mandag til søndag, hvor afhentning kl. 10-12 og 12-14 kan bestilles frem til midnat, afhentning fra kl. 15-19 kan bestilles frem til kl. 11:00.

 Yderligere information:

Kædedirektør Torben B. Andersen, Kvickly, 2053 5274

Digital direktør Morten Viktor, Coop, 2040 2854

 

Vedlagt til fri brug: Foto af først Bestil & Hent skab

Billeder

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop Crew 2.0 - Ny aftale sikrer fortsættelsen af landets største fritidsjobindsats29.4.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Med støtte fra Den A.P. Møllerske Støttefond har Ungdomsskoleforeningen og Coop siden 2019 ledet og drevet landets største fritidsjobindsats, Coop Crew, hvor over 2.000 unge har deltaget, og cirka 55 % af de unge har fået et fritidsjob. Efter planen ophører den økonomiske støtte fra fonden i 2025, men med en ny aftale mellem Ungdomsskoleforeningen og Coop sikrer parterne, med Coop Crew 2.0, fortsættelsen af den landsdækkende fritidsjobindsats.

Coop Tradings direktør fratræder til fordel for international topstilling25.4.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Administrerende Direktør i Coop Trading, Michael la Cour, har valgt at takke ja til en ny international rolle i en topstilling for IKEA i Sydøstasien. Med udgangen af august 2025 forlader han derfor direktørrollen i det nordiske indkøbsselskab – og efterlader sig et stærkt team, en tydelig retning og en masse nordisk momentum til det videre arbejde for en ny direktør. Coop Tradings direktør takker af efter stor indsats, som har skabt fokus på styrken ved det nordiske fællesskab og på, hvordan de nordiske private brands – Coop, Xtra og Änglamark – leverer stor værdi på både pris og kvalitet. Direktørens farvel markerer en ny fase i Coop Tradings rejse mod at levere private brands i verdensklasse til de nordiske hjem. ”Vi vil gerne takke Michael la Cour for hans markante bidrag til Coop Trading gennem de seneste år. Han har været drivende i at tage det nordiske samarbejde ind i en ny æra med endnu stærkere fokus på at skabe forbrugernes foretrukne produkter i Norden. Ud over at kæmpe for

Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse

Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye