Stofa tilbyder wifi-garanti som de første i Danmark og sænker samtidig prisen

Den 6. april lancerer Stofa et nyt wifi-koncept, der skal komme den ustabile trådløse internetforbindelse til livs i de danske hjem. Konceptet hedder WifiGaranti og bygger oven på internet- og tv-udbyderens populære SuperWifi, som er små enheder, der kan placeres i hjemmet for at forlænge og forstærke det trådløse internetsignal. Med WifiGaranti tager Stofa skridtet længere og lover upåklagelig dækning i hjemmet.
- Ustabilt trådløst internet er en af de primære kaldsårsager og kilder til frustration hos vores kunder. Og det er der ikke noget at sige til, for det er en drilsk teknologi, der påvirkes af utallige faktorer såsom murenes tykkelse og placering. Af den grund bliver den trådløse hastighed heller aldrig den samme som en kablet, men der er meget, man kan gøre for at sikre en god og stabil trådløs oplevelse. Og det vil vi gerne tilbyde at hjælpe kunderne med, forklarer Sune Nabe Frederiksen, adm. direktør i Norlys Digital.
Premium trådløs internetoplevelse med WifiGaranti
Med WifiGaranti får kunden en ekspertvurdering af, hvad der skal til for at dække netop deres hjem trådløst. Dernæst bliver kunden tilbudt at få en tekniker ud, der vil tage bestik af hjemmet og sætte det nye trådløse udstyr op og sikre sig, at det virker optimalt. Inden for de første 2-3 uger vil kunden blive kontaktet for at høre, hvordan det fungerer, og er der forbedringsområder, der ikke kan løses på afstand, kommer der en tekniker på besøg for at optimere opsætningen. Er kunden stadig ikke tilfreds, er der inden for den første måned mulighed for at få pengene tilbage.
- WifiGaranti er en premium service til de kunder, hvor det bare skal virke. Vi går skridtet længere på alle områder for at sikre os, at den trådløse forbindelse er optimal hos kunden, hvad end vi skal trække kabler, sætte ekstra enheder op i hjemmet eller fintune indstillingerne på routeren. Alle med WifiGaranti skal kunne streame 4K-indhold eller være i online møder i alle hjemmets rum, og det er vi parate til at garantere, fortæller Sune Nabe Frederiksen.
Priserne sænkes på de højeste hastigheder
WifiGaranti er i første omgang et tilbud til kunder med den største internetpakke på 1000/100 Mbit (coax) eller 1000/1000 Mbit (fiber). I samme ombæring sænker Stofa priserne på fiberpakken, der falder 60 kroner i måneden.
- Vi sænker priserne på vores 1000/1000 Mbit-forbindelse fra 499 kr. pr. måned til 439 kr. pr. måned. Vi vil gerne være konkurrencedygtige også på de høje hastigheder, og samtidig er vores ønske, at så mange som muligt kan få glæde af WifiGaranti, som foreløbigt kun vil være en del af vores største pakke, slutter Sune Nabe Frederiksen.
Stofa WifiGaranti er tilgængeligt fra den 6. april og vil også gælde for alle eksisterende kunder med Giga/Giga Fiber-pakke hos Stofa.
Kontakter
Josefine Kofoed ChristiansenPublic Affairs- og pressechef
Tlf:+45 41329535joschr@norlys.dkBilleder
Information om Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi leverer energi, ladestandere, internet og tv til 1,7 millioner kundeforhold og har 3.500 medarbejdere i blandt andet Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København. Norlys er ejet af 800.000 andelshavere.
Vi arbejder for grøn omstilling og digitalisering. Ud over vores kunderettede aktiviteter ejer vi landets største elnet og landets største fibernet. Derudover er vi delejere af Norlys Energy Trading, som handler med energi og Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.
Følg pressemeddelelser fra Norlys
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Norlys
Er din bolig en af de gule eller orange prikker på kortet? Så er det nu, du skal søge støtte fra Bredbåndspuljen til bedre internet11.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Bare et enkelt klik på et kort kan give danskere i områder med dårlig internetdækning svar på, om de kan få støtte til hurtigere internet gennem den offentlige Bredbåndspulje. De husstande, der kan søge som enkeltadresser, skal dog være hurtigt ude, hvis de skal nå at komme i betragtning til støtten.
Maj sætter endnu engang rekord i timer med negative elpriser28.5.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Maj har budt på mange solskinstimer, og det har resulteret i, at antallet af timer, hvor elprisen har været negativ, sætter rekord.
Fristen for at søge Norlys Vækstpulje nærmer sig – og i år kommer den hurtigere end tidligere16.5.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys Vækstpulje har fremrykket fristen for at søge midler fra puljens anden uddelingsrunde. Derfor har projekter, der ønsker økonomisk støtte, en uge endnu til at sende deres ansøgning afsted.
Norlys lancerer nye fastprisprodukter til ladekunder12.5.2025 07:33:00 CEST | Pressemeddelelse
Nu kan ladekunder vælge et nyt produkt fra Norlys, hvor de får dækket deres ladebehov for en fast månedlig pris. Det gælder uanset, om de lader på deres egen ladeboks derhjemme eller på en af Norlys’ mere end 4.900 offentlige ladeudtag.
Husk at din mobil hyler og vibrerer i dag kl. 127.5.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 7. maj bliver Danmarks mobilbaserede varslingssystem S!RENEN, der udsender advarsler til telefonen ved ulykker og katastrofer, testet. Derfor kan Norlys’ og Call mes kunder opleve, at deres mobil blandt andet hyler og vibrerer klokken 12.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum