

Agillic lancerer nyt partnerprogram - Dwarf er Agillics største og første ”GOLD PARTNER”

Agillic er inde i en rivende udvikling og accelererer blandt andet væksten med et nyt partnerprogram, der certificerer partnere som henholdsvis guld, sølv og bronze partnere. Det skal gøre det nemmere for kunderne at identificere det bureau og de kompetencer, de har brug for. For partnerne er der et klart kommercielt incitament ved certificeringen.
Det digitale bureau Dwarf og deres automation afdeling har taget afsæt i større kunders behov for segmenteret 1:1 kommunikation. Bureauet på Frederiksberg har således sendt mange millioner af e-mails ud til blandt andre Norwegians, EDCs, e-Travelis, samt Brobizz kunder.
Corona-tiden medførte en brat opbremsning af særligt hotelkundernes engagement. Og netop dette åbnede op for muligheden for yderligere specialisering, hvorved partnersamarbejdet med Agillic blev styrket.
AKTIVERING AF CONTENT PÅ TVÆRS AF KANALER
Agillic er en optimal løsning for virksomheder, som tror på, at personalisering og automatisering er vejen frem, når de vil skabe stærke og lønsomme kundeoplevelser. Agillic er en ”all-in-one” platform, som åbner for et samspil mellem alle væsentlige kanaler og hjælper kunden med at aktivere det værdifulde content på egne kanaler og i betalt annoncering.
Agillic har ambitiøse vækstmål og strategiske partnerskaber er centrale for at nå målene.
Emre Gürsoy CEO, Agillic, ”Vi er stolte af at udnævne Dwarf til Gold Partner. Dels fordi de ser muligheder i Agillic som partner, men også fordi de allerede har vist, at de kan skabe værdi for vores fælles kunder. Dwarf er et stærkt digitalt bureau, der forstår hele kunderejsen og betydningen af at skabe differentierede kundeoplevelser og de forstår, hvordan Agillic platformen understøtter kundernes forretningsmål på tværs af kanaler. De har en hurtig time-to-market og har været dygtige til at gøre brug af Agillic’s tilbud om proof of concept, der speeder salgsprocessen op. Det er et partnerskab med langtidsperspektiv og vækstpotentiale, og vi glæder os til at skabe flere resultater sammen med dem.”
For Dwarf bliver det nye styrkede samarbejdet en rejse, hvor der skal sættes fokus på de avancerede datamodeller som metode til at eksekvere personaliseret kommunikation.
Thomas B. Schmidt, Head of Automation udtaler: ”Det er vigtigt, at man som virksomhed har ejerskab over sine data – og at man kan finde ud af at aktivere dem. Med Agillic kan kunderne skabe data-drevet og effektiv kommunikation på de forskellige kanaler, med eksempelvis nyhedsbreve og trigger-baseret markedsføring, og de kan optimere deres digitale annonceringsbudget. Vi ser især et stort potentiale i Agillic hos mellemstore danske virksomheder, hvor skridtet fra en traditionel ”e-mail kanon” til andre kendte ”amerikanske” omnichannel-systemer har været stort og ofte meget licenstungt set i forhold til Danmarks størrelse og den potentielle målgruppe.
Nøgleord
Kontakter
Thomas B SchmidtClient Director - Head of AutomationMarketing Automation
Tlf:40616196tbs@dwarf.dkBilleder
Links
Information om Dwarf A/S
OM AGILLIC
Agillics Customer Marketing Platform gør det muligt for marketingafdelinger at skabe stærke og lønsomme kundeoplevelser igennem relevant, personaliseret og automatiseret kommunikation. Platformen sætter kunden i centrum for kommunikation og skaber en holistisk oplevelse på tværs af kanaler, såsom e-mail, SMS, app push mm.Læs mere på https://agillic.com
OM DWARF
Dwarf er et digitalt bureau kendt for at levere digitale kunderejser til nye højder. Hos Dwarf arbejder specialister indenfor design og teknologi, og der arbejdes med skræddersyede digitale løsninger til virksomheder. Dwarf blev grundlagt for 21 år siden og har i dag 50 ansatte. Besøg Dwarf: https://dwarf.dk/om-dwarf
Adresse: Bernhard Bangs Alle 25, 2000 Frederiksberg
Følg pressemeddelelser fra Dwarf A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Dwarf A/S
TV 2 Regionerne lancerer ny publiceringsplatform30.3.2021 15:43:17 CEST | Pressemeddelelse
Danmarks stærkeste landsdækkende lokalmedie TV2 regionerne fik digital hjælp i særklasse, da det digitale bureau Dwarf udviklede en ny digital platform med en fælles kerne, som samtidig giver frihed til lokal videreudvikling.
Vinyl og Cd’en får nyt liv i 20219.3.2021 14:52:48 CET | Pressemeddelelse
Hvem køber vinyler eller CD’ere i 2021? Flere og flere er svaret. Det digitale bureau Dwarf har derfor lavet en cool webshop til den 80 år gamle kæde Accord, så man nu kan købe sine favoritplader hjemmefra.