
KITCHENAID: ÅRETS FARVE 2021 ER SØD SOM HONNING

Undersøgelser viser, at vedligeholdelse af relationen til sine nærmeste er blevet forbrugernes højeste prioritet det seneste år1. Men i en tid, hvor vi er mere digitalt forbundet end nogensinde, og vores interaktion er begrænset til foregå virtuelt, bliver det mere komplekst at vedligeholde relationer. Men når vi (igen) samles fysisk i køkkenet og ved spisebordet genoprettes den ægte menneskelige forbindelse.
“For KitchenAid er det i stigende grad blevet tydeligt, at den menneskelige varme og sammenhørighed er altafgørende”, siger Cecilia Liss, Head of KitchenAid Nordics. “Honning er ikke kun en ingrediens vi bruger i opskrifter verden rundt; hos KitchenAid er det også en invitation til at skabe og pleje forbindelser, samt en påmindelse om alt det skønne ved fællesskab. Gennem farven Honey bringer KitchenAid en ny måde at knytte bånd på og giver samtidigt et ekstra strejf af varme direkte på køkkenbordet.”
Med årets farve er målet at skrue op for inspirationen i køkkenet gennem design og farver, hvilket allerede begyndte da KitchenAid lancerede sine første farvede produkter i 1955. Siden da, er KitchenAid udkommet med mere end 30 farver, der giver brugerne mulighed for at forevige de trends og kulturelle tendenser, som har været unikke gennem tiden. Og nu stiller årets farve 2021, Honey, sig side om side med andre årets farver i KitchenAids univers. I 2020 var det den Japansk-inspirerede, Kyoto Glow, der var årets farve. Og i 2019 var det Queen of Hearts, der markerede KitchenAids 100års jubilæum.
"I udviklingen af Årets farve har vi ladet os inspirere af et stærkt globalt sammenholdsinstinkt der, kombineret med at varme og dybe farver, er begyndt at dominere på tværs af interiør og mode. Med Honey kombinerer KitchenAid den sødme, som samvær skaber, med en gylden-orange nuance, som forbrugerne allerede hælder mod”, siger Jessica McConnell, ansvarlig for Whirlpool farve, finish og materiale design.
Røremaskinen giver brugere mulighed for at udvide deres madoplevelser i hverdagen, og blenderen har kraften til at klare de sværeste blender-opgaver og fremstille jævne og lækre resultater.
● K400 Artisan Blender i farven Honey vejl. udsalgspris 2999 DKK
● Artisan Køkkenmaskine i farven Honey vejl. Udsalgspris 5.499 DKK
Mere information om K400 Artisan Blender og Artisan Køkkenmaskine her: www.kitchenaid.dk
1.Mintel Reports US, Entertaining at hame: Incl Impact of Covid, 2020
Nøgleord
Billeder
Information om KitchenAid
Siden introduktionen af den legendariske mixer i 1919 og deres første opvaskemaskine i 1949, har KitchenAid bygget på disse ikoners arv for at skabe en komplet produktlinje, som tilbyder en professionel præstation og er designet til den passionerede gourmet. Varemærket KitchenAid fejrede sin 100 års fødselsdag i 2019 og er en del af Whirlpool Coorporation. Whirlpool er verdens største producent af hvidevarer med et årligt salg på omkring 21 milliarder dollars, 92.000 ansatte og 65 fabrikker og teknologiforskningscentre verden over. Virksomheden omfatter Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint og andre større mærker i mere end 170 lande. Whirlpool Corp. European Center ligger i Comerio (VA) i Italien. For mere information, besøg www.kitchenaid.dk
Følg pressemeddelelser fra KitchenAid
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra KitchenAid
KitchenAid sætter madlavningen fri med Go Cordless System1.5.2024 11:20:40 CEST | Pressemeddelelse
KitchenAid udvider sin traditionelle portefølje af køkkengrej med lanceringen af KitchenAid Go Cordless System. En serie af trådløse små køkkenapparater som alle drives af et aftageligt, genopladeligt batteri – præcis som vi kender det fra værktøjsverdenen. Serien er desuden godkendt til udendørs brug.
Årets farve fra KitchenAid, Hibiscus, sætter blomsterkulør på hverdagens madlavning9.2.2023 14:00:00 CET | Pressemeddelelse
Hibiscus er inspireret af hibiscus-blomstens tillokkende farveunivers, der drager både flora, fauna og madentusiaster
KitchenAid redesigner ikonisk køkkenmaskine: stor kapacitet og mere kontrol20.12.2022 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Den redesignede KitchenAid Bowl Lift Stand Mixer Artisan er en større køkkenmaskine, skabt til at påtage sig alle slags opgaver og opskrifter, såsom at mixe forskellige typer ingredienser, ælte dej eller piske fløde. Køkkenmaskinen har kapacitet til at håndtere store kompakte deje og kan, med sin nye hastighedsindstilling, også blande delikate ingredienser lige så forsigtigt, som ved håndkraft. København, 20. dec: Nu præsenterer KitchenAid en opdateret køkkenmaskine til hjemmekokke, der ønsker at tage deres madlavning og bagning til et nyt niveau. Den alsidige køkkenmaskine med håndtag er skabt med fokus på kapacitet, kontrol, kraft og æstetik. Maskinen, som er en af KitchenAid’s større modeller, ælter nemt 3,9 kg brøddej ad gangen og kan mose 3,5 kg kartofler. KitchenAid Bowl Lift Stand Mixer Artisan leveres med elleve forskellige hastighedsindstillinger, herunder en ny halvhastighedsfunktion, hvor sarte ingredienser, som blåbær og æggehvider, røres meget forsigtigt i skålen. En yderl
Designnyhed fra KitchenAid: Blossom-røremaskine forener æstetik og funktionalitet3.10.2022 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Timiangrøn røremaskine med sart silkelook og blomsterdetaljer gør bagning til en æstetisk oplevelse Unik røreskål af kobber udvikler sig over tid København (3. oktober 2022) – KitchenAid, der i over hundrede år har skabt røremaskiner til verdens mad- og bageentusiaster, tager begrebet ”unikt design” til næste niveau med nyt Blossom-design. Det nyeste skud på stammen i KitchenAid’s designserie består af en timiangrøn røremaskine, der er tilført et botanisk touch, og en kobberfarvet skål, der udvikler sig og får et patineret kobberudtryk over tid. Dette gør ikke bare hver enkel røremaskine særlig, men faktisk helt unik efter en periode på køkkenbordet. KitchenAid’s nordiske chef, Sara Paltschik håber på, at det nye design vil være med til at inspirere folk til at inddrage deres æstetiske smag i deres valg af køkkenmaskine: ” Vi har skabt den nye røremaskine til den bageglade æstetiker. Blossom har et charmerende udseende, som forener funktionalitet med noget helt konkret og naturligt, ne
MED KITCHENAID’S NYE ESPRESSO-KOLLEKTION KAN ENHVER SKRIVE BARRISTA PÅ CV’ET.15.6.2022 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
KitchenAid tilføjer ny espresso-kollektion til sortimentet. Ny kaffekværn justerer selv kaffebønnernes tekstur – både til espresso og normal filterkaffe København, 15. juni – KitchenAid, der i mere end 100 år har fremstillet ikoniske køkkenmaskiner, har prioriteret enkelhed og design i ny espressokollektion, der skal højne kvaliteten på danskernes store kaffeindtag. Den nye kollektion, bestående af en espressomaskine og kaffekværn, skal gøre det nemt at fremstille en autentisk kop espresso i hjemlige rammer: ”I Danmark elsker vi kaffe, og faktisk er danskerne det fjerde mest kaffedrikkende folkefærd i verden med hele fem kopper kaffe om dagen – og det skal være god kaffe. Uanset om du er en espresso- eller cappuccinoentusiast, er KitchenAid’s espressomaskine designet til at give dig mulighed for at brygge autentisk kaffe derhjemme. Dette er et vigtigt nyt skridt for KitchenAid, da vi bevæger os ind på espressomarkedet med det, vi mener, er det perfekte supplement til vores eksisterende