
Dansk tech startup iværksætter ambitiøs vækstoffensiv

Det går stærkt hos den danske tech startup Stinto. Efter virksomheden på kort tid har skærpet sin kommercielle profil med tre internationalt erfarne ledelsesprofiler, herunder CCO Lasse Garby fra Hewlett Packard, fører virksomheden nu sine globale vækstambitioner ud i livet. Stinto træder ind i UK og Frankrig og styrker samtidig også salgsindsatsen i hjemlandet.
Målet på alle markeder er at erstatte fysiske visitkort med Stintos SaaS Contact Management Platform.
– Internationalt går vi efter markeder med et stort behov for at sikre virksomheder kontaktdata til kunder og forretningsforbindelser, der er real tids opdaterede, GPDR sikrede og med marketings samtykke. Her er UK og Frankrig modne markeder, og vi kommer med et stærkt og innovativt produkt, så vi forventer os meget af begge lande, fortæller Lasse Garby, CCO ved Stinto. Han understreger, at Stinto allerede før den nye offensiv har registreret en relativ stor stigning i antallet af brugere på deres platform under corona.
Erfarne partnere
I både Frankrig, Danmark og UK har Stinto lavet partneraftaler med erfarne virksomheder. For Frankrigs og Danmarks vedkommende er der blevet lavet en såkaldt Sales Agent Agreement med GSH Tech agent. Aftalen er en del af de to virksomheders partnerprogram. I UK har Stinto lavet en partneraftale med det engelske CRM-firma SalesSeek. I UK er der fortsat et stort forbrug af trykte visitkort. Partneraftalen giver også SalesSeek mulighed for at gå ind på andre markeder udenfor UK.
– Vi ser frem til samarbejdet med GSH Tech Agent og SalesSeek, der begge har en stærk profil i deres respektive markeder. SalesSeek er specialiseret i det engelske marked for CRM-løsninger, og GSH Tech Agent har vist en stærk track record for salg af digitale løsninger, siger Lasse Garby.
Nøgleord
Kontakter
Lasse Garby
CCO, Stinto
(+45) 21 44 08 96
lg@stinto.com
Anne-Sofie Moe H. Sørensen
CMO, Stinto
(+45) 28 69 03 07
as@stinto.com
Billeder


Links
Information om Stinto

Stinto er en dansk tech start up, der blev etableret i 2017, og som har udviklet en Contact Management platform, som sikrer, at virksomheder og medarbejdere har GPDR compliant og marketing consent kontaktdata til kunder, forretningsforbindelser og leverandører. Dataene opdateres automatisk real time i virksomhedens CRM-system https://www.stinto.com/
Følg pressemeddelelser fra Stinto
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Stinto
Stinto opruster med ny business development director i globalt sats28.10.2020 07:04:00 CET | Pressemeddelelse
Den danske sustainable startup-virksomhed Stinto ansætter Peter Juul Hansen som ny business development director. Peter Juul Hansen er tidligere salgs- og marketingdirektør i blandt andet Scan Office og Rosendahls.
Stinto opruster på salgsfronten: indgår partneraftale med GSH Tech Agent12.10.2020 06:08:00 CEST | Pressemeddelelse
Den danske tech-startup Stinto, som har udviklet en ny SaaS Contact Management Platform, indgår en partneraftale med GSH Tech Agent. Målet er at styrke Stintos salgskanaler.
Stinto hyrer CCO med fortid hos multinational it-virksomhed21.9.2020 12:52:00 CEST | Pressemeddelelse
Den danske sustainable startup-virksomhed Stinto ansætter Lasse Garby som ny CCO. Lasse Garby er tidligere salgsdirektør og kanalchef i den globale it-virksomhed Cisco.
Dansk tech-startup opruster med ny CEO fra global it-gigant3.9.2020 09:14:24 CEST | Pressemeddelelse
Den danske startup Stinto ansætter Ann Rosenberg, som ny CEO. Den New York baserede dansker har tidligere været 20 år ved it-giganten SAP. Med ny kapital fra 70 investorer fra senior erhvervsfolk i Danmark og udlandet har Stinto rejst 20 millioner og er klar til at sætte en global standard for digital kontaktudveksling, der passer til det 21. århundrede
FN Global Compact-partner: Kravene til underleverandører stiger13.8.2020 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Konklusionen på den årlige FN Global Compact-konference lyder, at verdens største virksomheder skal sætte turbo på deres bæredygtighedsplaner. Det betyder blandt andet skrappere krav til underleverandører.