Netto gør op med overmodne avocadoer, som nu kan byttes med et klik på Nettos nye tilbudsapp

Følelsen af at finde en flot avokado er fantastisk. Den, der har den helt rigtige, grønne farve og den bedste smag. Men uanset, hvor rutineret og heldig man er, er det svært at gardere sig helt mod en overmoden avokado i ny og næ.
Men den irritation skal det være slut med i Netto:
– Selvom vi gør, hvad vi kan for kun at sælge de mest friske varer i Netto, så er det nok de færreste, som ikke på et eller andet tidspunkt er kommet hjem fra supermarkedet med en vare, der ikke var helt som forventet. Det bliver man irriteret over, for den anden tur til butikken er sjældent den sjoveste. Derfor gør vi det nu nemmere end nogensinde før at få pengene retur, fortæller Martin Hasgard Olesen, der sortiments- og marketingdirektør i Netto.
Tilfredshedsgarantien i app’en virker ved, at man tager et billede af sin vare og tilføjer en kort beskrivelse. Pengene kommer retur på et digitalt tilgodebevis inde i appen og fratrækkes ved næste køb i Netto.
Tilbuddene flytter med over på mobilen
Det bliver også nemmere at finde de gode tilbud i Netto. Med den nye app vil Netto nemlig sende gode tilbud direkte ned på mobiltelefonen. I Netto+-app’en kan man gå på jagt efter tilbud, der gælder alle, men også tilbud, som er skræddersyet den enkelte kunde.
– Vi har gode tilbud på rigtig mange varer. Men vi ved også, at det ikke er alle tilbud, der er lige oplagte. Hvis man ikke har en kat, bladrer man hurtigt forbi siderne med kattemad, ligesom der ikke bliver købt meget kylling, når man er vegetar. Med de personlige tilbud får kunden unikke priser, der passer til den enkelte. Og de kommer direkte på telefonen, siger Martin Hasgard Olesen og fortsætter:
– Jo bedre vi kender vores kunder, jo bedre service kan vi tilbyde. Lige fra at give de rigtige tilbud til at kunne levere den særlige tilfredshedsgaranti. Det kan vi tilbyde, da vi med app’en kender den enkelte. App’en er koblet til ens normale betalingskort, så man slipper for besværet med et regulært medlemskort, man alligevel glemmer derhjemme.
- - - - - -
Om Netto+
Netto+ er Nettos nye indkøbs-app. Den rummer en masse nye funktioner, som skal sikre kunderne den bedste oplevelse, når de køber ind.
Med appen får kunderne overblik over priser og personlige tilbud, ligesom alle kvitteringer gemmes automatisk i appen. Appen indeholder derudover funktionen ”friskhedsgaranti”, som er kundernes garanti for, at de nemt og hurtigt kan få pengene retur, hvis en vare ikke lever op til forventningerne. Appen indeholder samtidig en ny og intelligent indkøbsliste og en prisscanner. På sigt vil det også være muligt at betale direkte gennem appen, så man nemt kan scanne sine egne varer, betale ved et enkelt swipe og forlade butikken - uden hverken at skulle have ens varer op på båndet eller stå i kø.
Læs mere på: https://netto.dk/nettoplus/
Kontakter
Group CommunicationSalling Group
Tlf:8778 5002press@sallinggroup.comBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Køb billetter til Grøn 2025 i Bilka, Netto og føtex3.4.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salling Group støtter igen i år Muskelsvindfondens arbejde og gør det muligt at købe billetter til Grøn Koncert, når du handler i deres butikker.
Bilka udvider sin hjemmelevering markant og tester ny version af BilkaToGo PickUp1.4.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Bilka har i 2025 tilføjet et stort tocifret antal postnumre til listen over byer, der kan benytte sig af BilkaToGo Hjemmelevering. Men ambitionerne er større, og Bilka ønsker at nå ud til endnu flere danskere, og derfor er de nu klar med endnu et tiltag – BilkaToGo PickUp Stigsborg.
føtex og Bilka tilpasser sig kundernes ændrede alkoholvaner med nyt sortiment28.3.2025 11:14:36 CET | Pressemeddelelse
Bilka og føtex er til for kunderne, og som direkte respons på livsstilsændringer og nye behov introducerer føtex og Bilka nu et stort sortiment af vinflasker i halv størrelse samt flere alkoholfrie alternativer.
Salling Group når ud til endnu flere kunder med godkendelse af COOP-aftale26.3.2025 11:53:00 CET | Pressemeddelelse
Netto og føtex rykker ind på nye adresser på tværs af Danmark, efter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen netop har godkendt aftalen, der ender med en overdragelse af 33 COOP-butikker og projekter til Salling Group.
Salling Group styrker ledelsen med to markante profiler11.3.2025 14:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med to nyoprettede stillinger i topledelsen understreger Salling Group ambitionerne om et styrket kundefokus, innovation, investeringer og opkøb som en del af Aspire 28.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum