Medlemmer i digital kundeklub overstiger forventninger

Netop nu er det et år siden, dagligvarekæden Lidl lancerede sin digitale kundeklub Lidl Plus. Med Lidl Plus har Lidl arbejdet intensivt med målrettet markedsføring og belønning til loyale kunder – og det er blevet vel modtaget.
”Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der er hård kamp om brugernes opmærksomhed i den digitale verden. Derfor har det også krævet enormt meget arbejde at udvikle og løbende tilpasse vores medlems-app, så den rent faktisk engagerer vores kunder. Derfor er vi virkelig stolte af, at der efter bare et år er flere end 355.000 kunder, som har valgt at registrere sig i vores app,” siger Thomas Thybo, Digital Manager i Lidl, der også fortæller, at antallet af brugere og deres engagement stiger støt.
Udviklingen fortsætter trods gode resultater
355.000 kunder har valgt at downloade Lidl Plus-app’en og det tal er Thomas Thybo godt tilfreds med, men understreger, at de langt fra får ham til at læne sig tilbage:
”Selvom vi er pivstolte af resultaterne her efter et år, så skal vi blive ved med at gøre os umage for at gøre det relevant og værdifuldt at være medlem af Lidl Plus.”
I marts måned i år lancerede Lidl Bonus Plus, som belønner loyale kunder. Kunder, der handler for mere end 400 kroner på en måned i Lidl, får en bonuskupon til deres næste indkøb.
”Vi har lært rigtig meget om vores kunder i det forgangne år. Blandt andet at de foretrækker kontante rabatter frem for at deltage i konkurrencer. Det fik os til at indføre Bonus Plus, som vi allerede nu har fået mange positive tilbagemeldinger på,” siger Thomas Thybo.
Læs mere om Lidl Plus på Lidl.dk/lidlplus og download den gratis i App Store og på Google Play og få en velkomstbonus på 30 kr.
For yderligere information, kontakt:
Morten Vestberg, Kommunikationschef i Lidl på +45 5215 9259 eller morten.vestberg@lidl.dk
Billeder
Information om Lidl Danmark
Om Lidl:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 118 dagligvarebutikker og flere end 2.700 medarbejdere i Danmark.
- Lidl er repræsenteret i 30 lande rundt om i verden og driver i øjeblikket omkring 10.800 butikker og mere end 150 distributionscentre i 29 lande verden over.
- Du kan læse Lidls nyeste profilbrochure her.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.
Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.
Lidl fortsætter sit engagement i cykelsporten: Bliver sponsor for Copenhagen Sprint og fornyer aftale med PostNord Danmark Rundt25.3.2025 06:01:00 CET | Pressemeddelelse
Til sommer bliver Lidl officiel sponsor for det nye World Tour-cykelløb Copenhagen Sprint, hvor blandt andre den danske sprinter Mads Pedersen fra Lidl-Trek stiller til start. Samtidig fornyer Lidl aftalen med Danmarks største etapeløb PostNord Danmark Rundt. Hos PostNord Danmark Rundt og Copenhagen Sprint ser man frem til samarbejdet med en fælles ambition om at styrke cykelsporten og fremme hverdagscyklisme.
Vigtig kundeinformation: Opdateret d. 28.03.2524.3.2025 15:11:07 CET | Pressemeddelelse
Flæskesvær med BBQ-smag af mærket Snack Day, 100g tilbagekaldes grundet risiko for salmonella.
Bornholmsk sennep fra Lidl vinder prestigefyldt europæisk pris24.3.2025 12:40:00 CET | Pressemeddelelse
Lidl Danmark kan igen i år fejre international hæder, efter at kædens klassiske sennep fra Bornholms Oliemølle, som er en del af den populære En Bid af Danmark-serie, har vundet European Private Label Awards 2025 i kategorien ‘Sauces and Condiments’.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum