#LETSCELEBRATE: Ny kollektion fra Heidi Klum og Lidl
Til december lancerer Heidi Klum og Lidl deres anden fælles kollektion, #LETSCELEBRATE, som kommer i en limited edition.
Kollektionen, der henter inspiration i julens fester, gør elegant mode økonomisk overkommelig for alle. Hvad enten der er tale om julefrokosten med kollegerne, julemiddagen med familien eller nytårsfesten med vennerne, kan de stilsikre basics og trendy fashion-pieces kombineres, så de passer til enhver lejlighed.
"Tanken med den nye kollektion er at skabe mode, der får os til at stråle til julens fester og samtidig både er enkel og elegant," fortæller Heidi Klum.
Mangesidig som Heidi Klum
#LETSCELEBRATE forener varme farver og elegante tekstiler i en festlig kollektion: fløjl og satin i samspil med pailletter og fake fur.
Blandt kollektionens højdepunkter finder man en vinrød vinterfrakke i plys, en stilfuld pailletblazer i sort og en pailletkjole i sart rosa med en sort clutch som prikken over i’et. Alle kollektionens dele er i den sædvanlige gode kvalitet og til typiske Lidl-priser. Priserne ligger fra 49 kr. til ca. 199 kr.
"Vi er utroligt glade for og stolte af at kunne tilbyde vores kunder en så veldesignet kollektion af høj kvalitet op til jul. Med #LETSCELEBRATE kan kunderne se frem til endnu en ny modeoplevelse i vores butikker," siger Mikko Forsström, indkøbsdirektør i Lidl Danmark.
I butikkerne til december
Den 3. december begynder salget i Lidls 108 butikker i Danmark. Ud over tøj (i str. 34-44) omfatter sortimentet også accessories og sko (i str. 37-41). På internationalt plan sælges kollektionen i over 10.000 Lidl-butikker i 27 lande og USA.
Nøgleord
Information om Lidl Danmark
Om Lidl:
- 29. september 2005 åbnede Lidl de første 13 danske butikker og har i dag 108 dagligvarebutikker og flere end 2.500 medarbejdere i Danmark.
- Med flere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande og USA - og over 225.000 medarbejdere er Lidl en af Europas førende dagligvarekæder.
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.
Lavbundsjorde i fokus i nyt samarbejde mellem Arla og Lidl5.5.2025 10:11:13 CEST | Pressemeddelelse
Arla Foods og Lidl Danmark gør et af hovedpunkterne i Den Grønne Trepart til virkelighed i et nyt samarbejde, der skal hjælpe Arla-landmænd med at udtage kulstofrige lavbundsjorde. Projektet skal belyse, hvordan udtagning af lavbundsjorde kan reducere CO2-udledningen og på sigt gavne natur og biodiversitet.
Efter historisk antal butiksåbninger: Lidl har plantet rekordmange træer i samarbejde med Plant et Træ2.5.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Med 18 butiksåbninger satte Lidl Danmark rekord i 2024. Det har de nu markeret med sin hidtil største træplantning: 22.000 træer i samarbejde med Plant et Træ. Sidste del af skoven blev plantet d. 1. maj og er fredskov på kommunal jord.
Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.
Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse
Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum