Stofa tager WiFi oplevelsen til nye højder

WiFi - det skal bare virke. Men bor du i et stort hus eller lejlighed i tæt bebyggelse, der har tykke betonvægge eller flere etager, så kan det spænde ben for den gode WiFi-oplevelse. Derfor tilbyder vi nu Stofa SuperWifi, der hjælper kunderne med at få hurtigt og stabilt internet ud i alle hjørner af din bolig.
- For de fleste kunder er internet lig med WiFi. Men selvom de har en stabil internetforbindelse med en hastighed, der passer til deres behov, kan det ikke forventes, at WiFi-forbindelsen leverer den samme stabilitet og hastighed, som den kablede forbindelse. I Stofa vil vi gerne tage ansvar for kundernes WiFi-oplevelse ved at imødekomme deres behov. Det er hele tanken bag vores nye SuperWifi. At tilbyde en nem og enkelt løsning, så kunderne får en bedre oplevelse af deres internetforbindelse, siger Sune Nabe Frederiksen, direktør i Norlys Digital, som Stofa er en del af.
Stofa SuperWifi består af en-fire fysiske enheder, der forbedrer kundens WiFi, uanset om der er mange signaler, der forstyrrer, eller om der er problemer med manglende rækkevidde eller stabilitet.
Opsætningen sker ved hjælp af en app, og det hele er oppe at køre i løbet af få minutter. På Stofa.dk kan kunderne ved hjælp af en guide få en ide om, hvor mange enheder de har behov for.
Scan hjemmet for at kende udfordringerne
Hvis kunderne er i tvivl om, hvorvidt de har udfordringer med deres WiFi, kan de med fordel downloade Stofa WifiScanneren, som kan scanne hjemmet og finde ud af, hvor der er gode og dårlige wifi-zoner. WifiScanneren analyserer ganske enkelt netværket og kan være det første skridt ved at give råd til at forbedre WiFi.
- Med kombinationen af WifiScanneren og det nye SuperWifi hjælper vi både kunderne med at identificere problemerne og tilbyde en løsning. Vi tror på, at det i den sidste ende giver mere tilfredse kunder, lyder det fra Sune Nabe Frederiksen.
Kontakter
Kirsten Louise LaursenPressekontakt
Tlf:+45 4011 4664kirlau@norlysBilleder
Information om Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi leverer energi, ladestandere, internet og tv til 1,7 millioner kundeforhold og har 3.500 medarbejdere i blandt andet Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København. Norlys er ejet af 800.000 andelshavere.
Vi arbejder for grøn omstilling og digitalisering. Ud over vores kunderettede aktiviteter ejer vi landets største elnet og landets største fibernet. Derudover er vi delejere af Norlys Energy Trading, som handler med energi og Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.
Følg pressemeddelelser fra Norlys
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Norlys
Er din bolig en af de gule eller orange prikker på kortet? Så er det nu, du skal søge støtte fra Bredbåndspuljen til bedre internet11.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Bare et enkelt klik på et kort kan give danskere i områder med dårlig internetdækning svar på, om de kan få støtte til hurtigere internet gennem den offentlige Bredbåndspulje. De husstande, der kan søge som enkeltadresser, skal dog være hurtigt ude, hvis de skal nå at komme i betragtning til støtten.
Maj sætter endnu engang rekord i timer med negative elpriser28.5.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Maj har budt på mange solskinstimer, og det har resulteret i, at antallet af timer, hvor elprisen har været negativ, sætter rekord.
Fristen for at søge Norlys Vækstpulje nærmer sig – og i år kommer den hurtigere end tidligere16.5.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys Vækstpulje har fremrykket fristen for at søge midler fra puljens anden uddelingsrunde. Derfor har projekter, der ønsker økonomisk støtte, en uge endnu til at sende deres ansøgning afsted.
Norlys lancerer nye fastprisprodukter til ladekunder12.5.2025 07:33:00 CEST | Pressemeddelelse
Nu kan ladekunder vælge et nyt produkt fra Norlys, hvor de får dækket deres ladebehov for en fast månedlig pris. Det gælder uanset, om de lader på deres egen ladeboks derhjemme eller på en af Norlys’ mere end 4.900 offentlige ladeudtag.
Husk at din mobil hyler og vibrerer i dag kl. 127.5.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Onsdag den 7. maj bliver Danmarks mobilbaserede varslingssystem S!RENEN, der udsender advarsler til telefonen ved ulykker og katastrofer, testet. Derfor kan Norlys’ og Call mes kunder opleve, at deres mobil blandt andet hyler og vibrerer klokken 12.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum