Coop Danmark A/S

Gratis babypakke og levering til nybagte forældre

Del
For at gøre mere for unge familier har Coop.dk MAD i samarbejde med Änglamark udviklet en babystartpakke. Den kan bestilles af alle, som handler for minimum 500 kr. på Coop.dk MAD.

I løbet af de seneste tre år har Coop.dk MAD ca. tredoblet omsætningen, som nu udgør et større trecifret millionbeløb. Og mange af de nye kunder er unge familier.

For at gøre mere for dem har Coop.dk MAD i samarbejde med Änglamark udviklet en babystartpakke i form af en kuffert fyldt med Änglamarks babyprodukter. Den får alle børnefamilier, som handler for minimum 500 kr. på Coop.dk MAD. Alle varer har både Svanemærket og Astma-allergimærket.

”Vi ved, at de, der vælger at bestille varerne på nettet og få leveret dem til døren, er kunder, der gerne vil lettes lidt i en travl hverdag. Det må man sige, børnefamilierne har. Derfor har vi udviklet et sortiment, der i høj grad passer dem – ikke mindst med vores Änglamark-butik, hvor vi både har stort udvalg og meget lave priser på ikke mindst bleer,” siger kommerciel direktør Morten Viktor, Coop.dk MAD.

Babykufferten har en samlet værdi på godt 200 kr. og kan bestilles her https://mad.coop.dk/babystartpakke 

Coop.dk MAD

Coop.dk MAD har ”alt det bedste fra Coop” i form af ca. 8.000 forskellige dagligvarer, herunder også de bedste og mest populære Irma-varer. Dertil kommer en række måltidskasser.

Prisen for at få leveret begynder ved 14 kr. Køber man for over 1200 kr., er leveringen altid gratis.

Kontakter

Kommerciel direktør Morten Viktor, 2040 2854 / movi@mad.coop.dk

Billeder

Links

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse

Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye