Gratis babypakke og levering til nybagte forældre

I løbet af de seneste tre år har Coop.dk MAD ca. tredoblet omsætningen, som nu udgør et større trecifret millionbeløb. Og mange af de nye kunder er unge familier.
For at gøre mere for dem har Coop.dk MAD i samarbejde med Änglamark udviklet en babystartpakke i form af en kuffert fyldt med Änglamarks babyprodukter. Den får alle børnefamilier, som handler for minimum 500 kr. på Coop.dk MAD. Alle varer har både Svanemærket og Astma-allergimærket.
”Vi ved, at de, der vælger at bestille varerne på nettet og få leveret dem til døren, er kunder, der gerne vil lettes lidt i en travl hverdag. Det må man sige, børnefamilierne har. Derfor har vi udviklet et sortiment, der i høj grad passer dem – ikke mindst med vores Änglamark-butik, hvor vi både har stort udvalg og meget lave priser på ikke mindst bleer,” siger kommerciel direktør Morten Viktor, Coop.dk MAD.
Babykufferten har en samlet værdi på godt 200 kr. og kan bestilles her https://mad.coop.dk/babystartpakke
Coop.dk MAD
Coop.dk MAD har ”alt det bedste fra Coop” i form af ca. 8.000 forskellige dagligvarer, herunder også de bedste og mest populære Irma-varer. Dertil kommer en række måltidskasser.
Prisen for at få leveret begynder ved 14 kr. Køber man for over 1200 kr., er leveringen altid gratis.
Kontakter
Kommerciel direktør Morten Viktor, 2040 2854 / movi@mad.coop.dk
Billeder
Links
Information om Coop Danmark A/S
Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Coops resultat for 2024: Større fremgang end forventet24.4.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Coop Danmark leverer et EBIT-resultat før særlige poster på + 162 mio. kr. Det er en fremgang på 879 mio. kr. i forhold til 2023.
Coop fjerner skruelåget på seks millioner kartoner med yoghurt7.4.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Coop fjerner igen plastlåget på kartoner – denne gang gælder det skruelåget på næsten seks millioner kartoner med yoghurt og ymer fra Coop-serien. Det giver store reduktioner i Coops plastforbrug og CO2-udledning.
Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse
Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os
Coop sætter turbo på udviklingen af Irma-vareserie17.3.2025 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Salget af Irma-varer går godt i Coop. Faktisk så godt, at der bliver solgt næsten 20 procent flere af de 150 Irma-varer, Coop har på hylderne i dag, end dengang disse varer blev solgt i Irmas butikker. Nu vil Coop sætte yderligere skub i Irma-serien ved at introducere 100 nye kvalitetsprodukter samt øge tilgængeligheden af Irma-varerne på tværs af butikker landet over.
Coop i cykeloffensiv: Mustang lanceres i 100 butikker10.3.2025 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Mustang-cyklerne sælges hovedsageligt i Kvickly og SuperBrugsen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum