Coop Danmark A/S

Irma inviterer København til byens største madfest

Del
Stigende interesse for at møde menneskene bag maden får Irma til at holde messe i Forum for de københavnske forbrugere

Lørdag den 2. marts og søndag den 3. marts vil Forum dufte af mad fra hele verden, når Irma for 5. år i træk inviterer til messen Mad & Glæde.

Over 10.000 gæster ventes at besøge messen, som i forhold til tidligere år byder på flere aktiviteter og workshops for de besøgende.

De kan bl.a.:

Prøve smagninger med verdens førende vinhuse

Bage med vildgær i det økologiske bageri

Børn kan lave sushi med Micki Cheng og Coop GO Cook.

Der er eksklusive smagninger af sjældne vine, champagne og kaviar.

Og så er der ikke mindst foredrag og debat med nogle af de bedste navne fra dansk gastronomi, bl.a. kan man møde: Adam Price, Jacob Mielcke, Dak Wichangoen (fra KiinKiin), Louisa Lorang og Emil Obel fra Den Store Bagedyst.

Endelig kan man møde mange af menneskene bag, de varer, man kender fra Irma og få masser af smagsprøver, når over 100 leverandører stiller deres stande op.

”Vi har oplevet en stadig større interesse for denne messe. Det viser, at københavnernes interesse for god kvalitet, gastronomi og historien bag varerne er voksende,” siger direktør Søren Steffensen, Irma.

Billetten koster 125 kr. i forsalg og 150 kr. ved døren. Børn under 12 år har gratis adgang.

Se hele programmet her – hvor man også kan købe billetter:

https://irma.dk/kampagner/årets-messe-madglaede-2019

Yderligere information: Direktør Søren Steffensen, 5221 2801

Redaktionen er velkommen på messen, der åbner lørdag den 2. marts kl. 9 og lukker søndag kl. 17. Fribilletter kan rekvireres hos: eva.veis.thomsen@irma.dk

 

 

Billeder

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse

Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye