Kvickly kårer Årets Varehus og Årets Varehuschefer
På sit årlige seminar har Kvickly udpeget Årets Varehuschef i hver af kædens distrikter og blandt de selvstændige brugsforeninger.
Vinderne er:
Varehuschef Kirsti Thygesen, Kvickly Kalundborg, er valgt blandt de selvstændige Kvickly-huse
Varehuschef Anders Kristensen, Kvickly Brande
Varehuschef Tommy Vestergaard, Kvickly Vestbyen (Aalborg)
Varehuschef Per Kristiansen, Kvickly Nykøbing Falster
Varehuscheferne Lars Kure og Brian Karlsen, Kvickly Nexø og Kvickly Rønne
Årets Varehuschefer belønnes med gavekort til personlig forkæelse.
”Fælles for Årets Varehuschefer er, at de har en meget høj standard i deres butikker, at de er dygtige ledere der går foran og inspirerer medarbejderne, at de skaber stærke resultater og har en flot udvikling,” siger kædedirektør Allan Kristoffersen, Kvickly.
På Bornholm er begge varehuschefer, i Rønne og Nexø, som noget usædvanligt blevet kåret. Det er de blevet, fordi de to, Brian Karlsen og Lars Kure, har formået at arbejde stærkt sammen for at imødekomme den skærpede konkurrence, der er kommet efter, at udenlandske discountkæder har fået lov til at etablere sig på øen.
Som Årets Varehus blev Kvickly Holte kåret, hvor medarbejderne belønnes med 25.000 kr. for flotte resultater, både på regnskab, kundetilfredshed, medarbejdermåling og husets høje daglige standard Sidst men ikke mindst vandt varehuset Frugt og Grøntprisen fra Landbrug & Fødevarer.
Yderligere information: Kædedirektør Allan Kristoffersen, 5159 3160
Information om Coop Danmark A/S
Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Vinderne af Produktprisen og Irma-Prisen 2025 er fundet4.9.2025 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Sol over Gudhjem har, sammen med Kvickly og SuperBrugsen, igen sat dansk madiværksætteri i centrum med kåringen af vinderne i Produktprisen og den nye Irma-Prisen 2025, hvor vinderen nu kan se frem til at indgå i Irma-vareserien. Den spændende finale fandt sted på Coops hovedkontor i Albertslund, hvor lokale producenter med fokus på innovation, kvalitet og smag inden for kategorierne MAD, DRIKKE, KONFEKTURE og INNOVATION blev hyldet.
Invitation til pressen: Finalen i produktprisen og Irma-prisen på Coops hovedkontor i Albertslund28.8.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Den 3. september skal fem kyndige dommere finde dette års vindere af Produktprisen samt en vinder af den nye Irma-pris, som afholdes i samarbejde mellem Danmarks største kokkekonkurrence, Sol over Gudhjem og Kvickly og SuperBrugsen. For 12. år i træk kårer vi landets bedste, lokale produkter fra knap 100 passionerede gastronomer i kategorierne Mad, Drikke og Konfekture, samt årets innovative produkt, der hylder produkter med et fremtidigt potentiale. Et ekspertpanel bestående af nogle af Danmarks mest anerkendte kokke og fagfolk vil smage og vurdere alle tilmeldte produkter ud fra kvalitet, innovation og lokal historie. Hundredvis af produkter er smagt, og dommerne har nu udvalgt tre produkter i hver kategori, som nu skal dyste om titlen som vinder af Produktprisen 2025 på scenen på Coop Danmarks hovedkontor i Albertslund. Et nyt ben i Produktprisen: Irma-prisen Som noget nyt i år, er det nu også muligt at vinde Irma prisen. Vinderen af denne pris får mulighed for at få en plads på hyl
Brugser på Langeland vil skabe en af Danmarks største brugsforeninger15.8.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
For at styrke de lokale dagligvarebutikker på Langeland er der afholdt dialogmøder for at samle brugs-butikkerne på øen i én stor brugsforening med fortsat stærk lokal forankring og medejerskab for de enkelte butikker.
Fakta Tyskland holder kæmpe genåbningsfest i Aventoft30.7.2025 14:38:31 CEST | Pressemeddelelse
Opdatering: På grund af højvande genåbner broerne først i løbet af weekenden, men åbningstilbuddene Fakta Spotmarket i Aventoft syd for grænsen gælder fortsat fra fredag morgen
Coop relancerer ikoniske kaffemærker30.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Med en stolt og mere end 100 år lang historie inden for kaffe, tager Coop nu et stort skridt for at styrke sine kaffebrands og øge salget. Det gælder to af Danmarks mest kendte kaffebrands, Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe. Fælles er, at alle kaffer relanceres med ny og forbedret kvalitet i et nyt design.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum