Irma sælger smil til fordel for syge børn
Den 4. oktober er det Smilets dag. Det fejrer Irma, sammen med SMILfonden, ved at sælge de klassiske hjerteklistermærker med hjertelige budskaber som Smil det smitter. Klistermærkerne bliver solgt ved kasserne i Irmas butikker, 4 styk for en flad 10’er.
”Vi er vilde med, at Irma sælger SMIL-klistermærker og støtter vores arbejde for alvorligt og kronisk syge børn. Vi glæder os allerede til at kunne lave flere sociale arrangementer både på og udenfor hospitalerne for børn, som virkelig trænger til det ,” siger formanden for SMILfonden, Sisse Fisker.
Hele beløbet fra salget af klistermærkerne går til SMILfonden. SMILfonden arbejder for at forsøde tilværelsen for kronisk og alvorligt syge børn, der tilbringer lang tid på de danske hospitaler. Når man er barn og skal være på hospitalet i flere måneder, måske endda år, træder SMILfonden til og sørger for oplevelser og afbræk i hverdagen. Oplevelser som familien kan nyde sammen med det syge barn, se tilbage på, og tale om. Med blandt andet udflugter, julearrangementer, sommerlejr og fester, har mange børn og deres pårørende allerede fået smil på læben.
”Irma har en lang tradition for at støtte, og samarbejde med, velgørende organisationer, og Irma hjerterne er et fint symbol for, at have hjertet på rette sted,” siger marketingchef Rikke Hyldsberg Søgaard, Irma.
Hjerte-mærkerne findes ved kasserne i alle 70 Irma-butikker fra den 4. oktober.
Se hvordan vi overraskede kunderne i Irma Illum til et smil på www.irma.dk/smil
Yderligere information:
Marketingchef Rikke Hyldsberg Søgaard, Irma, rikke.hyldsberg.soegaard@irma.dk // 5159 3814
Formand for SMILfonden, Sisse Fisker, 20200115
Information om Coop Danmark A/S
Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Vinderne af Produktprisen og Irma-Prisen 2025 er fundet4.9.2025 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Sol over Gudhjem har, sammen med Kvickly og SuperBrugsen, igen sat dansk madiværksætteri i centrum med kåringen af vinderne i Produktprisen og den nye Irma-Prisen 2025, hvor vinderen nu kan se frem til at indgå i Irma-vareserien. Den spændende finale fandt sted på Coops hovedkontor i Albertslund, hvor lokale producenter med fokus på innovation, kvalitet og smag inden for kategorierne MAD, DRIKKE, KONFEKTURE og INNOVATION blev hyldet.
Invitation til pressen: Finalen i produktprisen og Irma-prisen på Coops hovedkontor i Albertslund28.8.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Den 3. september skal fem kyndige dommere finde dette års vindere af Produktprisen samt en vinder af den nye Irma-pris, som afholdes i samarbejde mellem Danmarks største kokkekonkurrence, Sol over Gudhjem og Kvickly og SuperBrugsen. For 12. år i træk kårer vi landets bedste, lokale produkter fra knap 100 passionerede gastronomer i kategorierne Mad, Drikke og Konfekture, samt årets innovative produkt, der hylder produkter med et fremtidigt potentiale. Et ekspertpanel bestående af nogle af Danmarks mest anerkendte kokke og fagfolk vil smage og vurdere alle tilmeldte produkter ud fra kvalitet, innovation og lokal historie. Hundredvis af produkter er smagt, og dommerne har nu udvalgt tre produkter i hver kategori, som nu skal dyste om titlen som vinder af Produktprisen 2025 på scenen på Coop Danmarks hovedkontor i Albertslund. Et nyt ben i Produktprisen: Irma-prisen Som noget nyt i år, er det nu også muligt at vinde Irma prisen. Vinderen af denne pris får mulighed for at få en plads på hyl
Brugser på Langeland vil skabe en af Danmarks største brugsforeninger15.8.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
For at styrke de lokale dagligvarebutikker på Langeland er der afholdt dialogmøder for at samle brugs-butikkerne på øen i én stor brugsforening med fortsat stærk lokal forankring og medejerskab for de enkelte butikker.
Fakta Tyskland holder kæmpe genåbningsfest i Aventoft30.7.2025 14:38:31 CEST | Pressemeddelelse
Opdatering: På grund af højvande genåbner broerne først i løbet af weekenden, men åbningstilbuddene Fakta Spotmarket i Aventoft syd for grænsen gælder fortsat fra fredag morgen
Coop relancerer ikoniske kaffemærker30.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Med en stolt og mere end 100 år lang historie inden for kaffe, tager Coop nu et stort skridt for at styrke sine kaffebrands og øge salget. Det gælder to af Danmarks mest kendte kaffebrands, Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe. Fælles er, at alle kaffer relanceres med ny og forbedret kvalitet i et nyt design.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum