Coop Danmark A/S

Coop tester nyt koncept i Kvickly Viby

Del
Coop indleder test af omnichannel – kombination af nethandel og fysiske butikker. Det nye koncept kan i løbet af få måneder blive rullet ud i de 10 første butikker.

Som den første butik i Coop åbner Kvickly Viby nu en butik i butikken, der udelukkende omfatter møbler, der normalt kun sælges på Coop.dk: https://shopping.coop.dk/vis/bolig?mrke=Living%26more

Det er nordisk moderne møbler, som Coop selv får produceret. Siden 2016 har varerne i serien Living & More realiseret en vækst på 46 procent.

Det er baggrunden for, at varerne nu kommer ud i de fysiske butikker.

”Vi tror, der er et kæmpe potentiale, når vi giver kunderne mulighed for at prøve og mærke på varerne, inden de skal købe dem,” siger kategorichef Maria Rabade-Lieber, Coop.

Med åbningen i Viby tager Coop et nyt skridt mod det såkaldte omnichannel, hvor man kombinerer nethandel med de fysiske butikker. I butikken kan man få hjælp til at bestille dem til levering hos en selv – eller man kan prøve møblerne og så senere selv bestille dem hjemmefra.

”Hvis det går godt i Viby, forventer vi at åbne yderligere ca. 10 af den slags ”butikker” i andre Kvickly varehuse over de kommende måneder,” siger kategorichef Maria Rabade-Lieber, Coop.

Living & More i Kvickly Viby åbner officielt d. 4. oktober, hvor der vil være gode tilbud, på et udvalg af Living & More møblerne.

Yderligere information:

Varehuschef Per Junior, Kvickly Viby, 8734 7900

Kategorichef Maria Rabade-Lieber, Coop, 5221 2953

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse

Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye