MYHERITAGE
MyHeritage , den førende globale virksomhed inden for slægtsforskning og DNA, er af European Broadcasting Union (EBU) i dag blevet annonceret som hovedsponsor af Det Europæiske Melodi Grand Prix 2019. Som begivenhedens hovedsponsor, har MyHeritage fået en omfattende global associering og begivenheds- medie-, og digitale rettigheder til den kommende sangkonkurrence, som afholdes i Tel Aviv.
Der er multimedier i denne pressemeddelelse. Se hele meddelelsen her: https://www.businesswire.com/news/home/20180926005488/da/
MyHeritages tjenester gør det nemt for enhver, hvor som helst, at starte en fascinerende rejse for at opdage deres rødder. Gennem MyHeritage DNA-testen, dens integrerede slægtstræ-platform og samlinger af 9 milliarder historiske optegnelser, giver MyHeritage millioner af mennesker mulighed for at opdage deres families fortid, og lære om hvordan de passer ind i den globale menneskelige gobelin.
Dette partnerskab med Det Europæiske Melodi Grand Prix, kommer i hælene på at MyHeritage er blevet den mest populære platform til slægtsforskning og DNA-tjeneste i Europa, efter kraftigt stigende interesse i DNA-tests for opdagelse af slægtninge og etnisk oprindelse.
MyHeritage kommer til at arbejde tæt sammen med EBU for i løbet af året at skabe indhold, der vil fokusere på den rige arv fra Det Europæiske Melodi Grand Prix, og afsløre forbindelserne mellem vindere, deltagere og fans af showet.
Jon Ola Sand, EBU's administrerende tilsynsførende for Det Europæiske Melodi Grand Prix, sagde: "Vi er meget glade for at have MyHeritage om bord som hovedsponsor til Det Europæiske Melodi Grand Prix 2019. Dette nye partnerskab er et perfekt match; det underbygger vores kerneværdier af mangfoldighed og integration, samtidig med at forskellige lande og nationaliteter samles i en ånd af opdagelse og kreativitet. "
"Vi er meget glade for at være med i Det Europæiske Melodi Grand Prix," siger Aviram Levi, Chief Marketing Officer i MyHeritage. "Som en af verdens største forsamlinger der fejrer kulturel mangfoldighed og kreativitet, deler vi Det Europæiske Melodi Grand Prixs værdier. At hjælpe folk med at styrke deres bånd til deres familier ved at etablere en forbindelse til deres familiehistorie og oprindelseskulturer, gør dem i stand til at indse, at mens vi alle er unikke, er vi mere ens og forbundet end vi tror. "
Semifinalerne ved Det Europæiske Melodi Grand Prix 2019 finder sted den 14. og 16. maj 2019, og den store finale afholdes den 18. maj på EXPO International Convention Center i Tel Aviv, Israel. Showet vil blive produceret af det israelske tv-selskab KAN og EBU.
Om MyHeritage
MyHeritage er Europas førende tjeneste til slægtsforskning og DNA-testning, med 100 millioner registrerede brugere over hele verden. Som teknologi-tænkende ledere, har MyHeritage omdannet slægtsforskning til en aktivitet der er tilgængelig og øjeblikkeligt givende. Dets globale brugersamfund har adgang til et omfattende bibliotek af historiske optegnelser, den mest internationalt forskelligartet samling af slægtstræer, og banebrydende søgning- og matchingteknologier. MyHeritage DNA blev lanceret i 2016 og er en teknologisk avanceret DNA-test til en overkommelig pris, der afslører etnisk oprindelse og hidtil ukendte slægtninge. Som betroet af millioner af familier, giver MyHeritage en nem måde at finde nye familiemedlemmer på, opdage etnisk oprindelse og at værdsætte familiehistorier fra fortid og nutid til gavn for kommende generationer. MyHeritage er tilgængelig på 42 sprog. www.myheritage.dk
Om EBU
Den Europæiske Broadcasting Union (EBU) er verdens førende alliance af public service media (PSM), og dets mission er at gøre PSM uundværlig. EBU har 119 medlemsorganisationer i 56 lande i Europa og yderligere 33 associerede virksomheder i Asien, Afrika, Australasien og Amerika. Dets medlemmer opererer næsten 2.000 tv- og radiokanaler sammen med mange online platforme. Sammen når de ud til et publikum på mere end én milliard mennesker over hele verden, og udsendes på mere end 160 sprog.
EBU bestræber sig på at sikre en bæredygtig fremtid for public service-medier, give dets medlemmer indhold i verdensklasse fra nyheder til sport og musik, og bygge videre på dets grundlæggende etos om solidaritet og samarbejde, for at skabe et center for læring og deling.
Eurovision Services, EBUs handelsarm, har et fremragende globalt ry, og er første valg som medietjenesteudbyder for mange medieorganisationer og sportsforbund verden over.
EBU har kontorer i Bruxelles, Rom, Dubai, Moskva, New York, Washington DC, Singapore og Beijing, og dets hovedkvarter ligger i Genève.
Lær mere om EBU på www.ebu.ch .
Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180926005488/da/
Contact:
MyHeritage Rafi Mendelsohn, +44-(0)207-193-1854 Direktør for PR og Sociale medier pr@myheritage.com
Information om Business Wire
Følg pressemeddelelser fra Business Wire
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Business Wire
Suzano Reports Record First-Quarter Revenue9.5.2025 02:12:00 CEST | Press release
Suzano, the world’s largest pulp producer, announces its first quarter results for 2025 (1Q25) with record net revenue of R$11.6 billion, up 22% on the same quarter last year (1Q24). The result was driven by the exchange rates, increased pulp sales volumes from the new Ribas do Rio Pardo mill, higher paper volume and prices and the positive contribution from our paperboard mills recently acquired in the U.S. The record revenues occurred despite a series of planned downtimes in the quarter, including production lines of the Três Lagoas Unit, Mucuri Unit, and Aracruz Unit, and the Ribas do Rio Pardo Unit’s first scheduled maintenance downtime. Sales exceeded 3 million tonnes in the quarter, a rise of 12% compared to 1Q24, comprising 2.7 million tonnes of pulp and 390 thousand tonnes of paper, up 10% and 25%, respectively, on the same quarter last year. Adjusted EBITDA totaled R$4.9 billion, a 7% increase over 1Q24. Operating cash generation totaled R$2.6 billion, rising 5% on 1Q24. Net p
Andersen Consulting udvider platformen i Asien og Stillehavsområdet med tilføjelsen af Sertis8.5.2025 23:13:00 CEST | Pressemeddelelse
Andersen Consulting udvider sin dækning i Thailand og Indonesien med sin nyeste medlemsvirksomhed, Sertis, et førende konsulentfirma, der leverer datadrevne AI-løsninger til virksomheder i og uden for Sydøstasien. Dette strategiske skridt styrker Andersen Consultings tilstedeværelse i regionen og styrker organisationens kompetencer inden for AI-området. Sertis blev grundlagt i 2014 af Tee Vachiramon og har specialiseret sig i konsulenttjenester inden for AI og teknologitransformation, herunder udvikling af AI-strategi, tilpassede AI-løsninger, dataanalyse og digital omstilling. Firmaet arbejder med kunder i forskellige sektorer, herunder finans, detailhandel, energi, sundhedspleje og produktion, og sætter dem i stand til at optimere driften, træffe bedre beslutninger og forbedre kundeoplevelsen. "At blive medlem af Andersen Consulting er en milepæl for vores firma, da det giver os mulighed for at trække på en enestående platform med brancheførende løsninger til vores kunder," siger Tee
GC Aesthetics® Strengthens Board of Directors with Strategic Appointments8.5.2025 17:10:00 CEST | Press release
GC Aesthetics® (GCA), a privately-held medical technology company providing aesthetic and reconstruction solutions for global healthcare markets is pleased to announce the appointment of Mr. Luigi Ferrari as Chairman of the Board (non-executive) and Mr. Patrick Lee as Board Director, reinforcing the company’s strategic direction and long-term growth plans. These appointments follow the renewed phase of partnership initiated in early 2024 with Hayfin Capital Management, a longstanding investor in GCA. This collaboration has brought fresh momentum to the company’s commitment to innovation, safety, and global expansion in aesthetic and reconstructive breast surgery. Luigi Ferrari, a seasoned executive and investor with a proven track record in the healthcare sector, brings deep leadership experience, commercial growth expertise and industry insight. From 2012 to 2022 he was CEO of Lima Corporate, a global medical device company in the joint replacement market, acquired then by Enovis Corp
PPG to invest $380 million to buildnew U.S. manufacturing facility in Shelby, N.C. for aerospace coatings and sealants8.5.2025 16:30:00 CEST | Press release
PPG (NYSE: PPG) today announced that it will invest $380 million to build a new aerospace coatings and sealants manufacturing facility in Shelby, N.C. Construction on the 62-acre site, which will initially include manufacturing and warehousing units, is set to commence in October 2025 and is expected to be completed in the first half of 2027. The 198,000-square-foot facility will enable the company to continue meeting the growing demands of the aerospace industry. It will employ more than 110 people and produce the full line of PPG’s aerospace coatings and sealants. The additional capacity of this new plant, combined with nearby transport links that improve supply chain and shipping logistics, will help improve service levels for customers. “PPG’s investment in this new manufacturing facility demonstrates the significant demand growth for our world-class technologies and our continued commitment to serving our aerospace customers,” said Tim Knavish, PPG chairman and chief executive off
WHOOP Unveils WHOOP® 5.0 and WHOOP® MG: Powerful New Devices with Breakthrough Health and Longevity Features8.5.2025 16:00:00 CEST | Press release
Three New Membership Tiers Introduced to Make the Most Advanced Wearable More Accessible and PersonalizedView the WHOOP Launch Announcement here. WHOOP, the human performance company, today introduces WHOOP 5.0 and WHOOP MG — two next-generation wearables designed to unlock a new approach to personal health and longevity. Paired with a redesigned WHOOP experience, the devices offer 14-day battery life in a sleeker, seven percent smaller form - and introduce category-defining features, including Healthspan with WHOOP Age, Heart Screener with on-demand ECG, Blood Pressure Insights, and more. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250508546933/en/ WHOOP Unveils Next Generation WHOOP® 5.0 and WHOOP® MG These innovations arrive at a pivotal moment when ailing health systems cost more and deliver less. WHOOP is advancing a new solution and a better way - one that empowers people to connect their daily decisions to performa
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum