Kommunikationsbureauet Tilsted Com har 25 års jubilæum:
Det er en kunst i sig selv at overleve i kommunikationsbranchen, og kun få har gjort det i mange år.
Tilsted Com er én af de få, og netop i disse dage har bureauet eksisteret i 25 år.
Man kan med god ret kalde det en faglig magtdemonstration, at det er lykkedes for bureauet at drible sig udenom de faldgruber, som har kostet så mange andre livet. De nøgne tal fortæller, at kommunikationsbranchen på landsplan i de seneste par år har haft en tilbagegang på knap 39 procent - og alene i 2009 på små 70 procent.
Hemmeligheden
Hemmeligheden bag Tilsted Com er bl.a., at bureauet i modsætning til mange konkurrenter har gode stabile kunder, som i årevis har benyttet bureauet som samarbejdspartner.
- Det er med vilje, vi kalder os et kommunikationsbureau og ikke et reklamebureau eller et marketingbureau. Vi laver ikke altid det, kunderne forventer. Vi går i dialog med kunderne, for vi vil gerne sikre troværdighed. Vi vil fortælle sandheden, som den er. Vi er ikke bange for at sige til folk, at de skal lade være med at bruge deres penge på noget, der ikke holder, siger Bent Tilsted, der sammen med fotograf Ole Mortensen er ejerne af Tilsted Com.
Konceptet
Bureauet eller slet og ret ”Os ude på landet” blev grundlagt af den daværende freelance-pressefotograf Bent Tilsted i december 1985. Siden er det gået støt og roligt fremad, og det lykkedes allerede tidligt at cementere bureauets kommunikations-koncept.
I 1988-89 blev Tilsted Com et landsnomineret bureau med kommunikation som speciale. Dermed var bureauet faktisk foran udviklingen, da brancheorganisationen Dansk Kommunikationsforening først kom til i 1990´erne…
Tilsted Com opnåede i 2006 at blive udnævnt til ”Årets kommunikationsbureau”. Det satte en tyk streg under, at bureauet og dets medarbejdere har fat i den rigtige ende ved at fokusere på faglige kompetencer og seriøs rådgivning.
Det er jo også bageren, der bager boller, og mekanikeren, der laver biler…
Kunderne ville det
- Vi har eksisteret i 25 år, fordi kunderne har villet det, og fordi vi har haft en stab af trofaste og fagligt kompetente medarbejdere. Tillid, trofasthed og konstant forandring har altid været vores råd til kunderne, og den medicin har vi selv taget, konstaterer Bent Tilsted.
- Men vi er her og vil være det i fremtiden. Når de økonomiske sår er helet, udvider vi medarbejderstaben igen, for det er dem, der er guldet. Det er en helt fantastisk følelse at arbejde sammen med mange forskellige faglige specialister og få tingene til at fungere. Det er noget af det største og sjoveste, man kan opnå, siger han.
Billeder


Information om Tilsted Communication
Følg pressemeddelelser fra Tilsted Communication
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Tilsted Communication
Hotel først med at sælge egne produkter i netshop22.11.2012 11:52:48 CET | Press release
Det gælder om at være med, når gæsterne skal serviceres
Nu kan du købe eller leje Den lille Havfrue26.9.2012 10:40:22 CEST | Pressemeddelelse
Det er en fantastisk mulighed for en utraditionel markedsføring
Tilsted Com promoverer Holstebro Kommunefor millioner af tv-seere2.5.2012 17:00:09 CEST | Pressemeddelelse
350 millioner tv-seere over hele verden ”kommer på besøg” i Holstebro Kommune søndag den 6. maj, når de professionelle cykelryttere slider sig igennem 2. etape af verdens hårdeste etapeløb Giro d’Italia.
Han brænder for at gøre en forskel9.8.2011 15:40:10 CEST | Pressemeddelelse
Kommunikationsekspert, pressefotograf og provokatør Bent Tilsted fylder 60
Ny profilbog om Holstebro Kommune er et vigtigt redskab16.5.2011 13:06:58 CEST | Pressemeddelelse
Bogen om Holstebro Kommune er en unik sag, der udgives på alle kommunikative platforme på både dansk, tysk og engelsk.