Salling Group

Eksklusiv bagageserie i ny guldmærkekampagne

Del
Nu bliver der mulighed for at købe eksklusiv bagage af schweizisk topkvalitet fra mærket Wenger, når Dansk Supermarkeds nye guldmærkekampagne bliver skudt i gang søndag den 17. marts

I Bilka, føtex og Salling kan man igen samle guldmærker. Feriesæsonen banker så småt på døren, og i den sammenhæng kan kunderne denne gang købe rejsetasker, trolleys, computertasker, toilettasker og rygsække fra det schweiziske mærke Wenger. Igen med store besparelser på op til 70 % som i de to foregående kampagner.

- Vi har fundet nogle virkelig attraktive produkter, som vi håber, kunderne vil sætte pris på, siger indkøbsdirektør Jean Ladehoff.

Wenger har i mere end 100 år produceret den originale schweizerkniv, men i dag fremstiller de kvalitetsudstyr til rejse- og friluftsliv. Det er eksklusive produkter, som er slidstærke og funktionelle.

Bagageserien er for alle - børnefamilier, forretningsrejsende og unge rejsende. Og da mange flyselskaber har begrænsninger på bagagens størrelse og vægt, er letvægtsbagage et af nøgleordene hos Wenger. Også de integrerede hjul og stærke håndtag viser, at Wenger-produkterne er lavet med fokus på funktionalitet og den rejsendes behov.

De to forudgående guldmærkekampagner med henholdsvis gryder og knive har været succesfulde, og indkøbsdirektør Jean Ladegaard forventer da også, at kampagnen med Wenger-bagage vil blive taget godt imod.

- Interessen for både gryderne og knivene har været overvældende, og efter to guldmærkekampagner er vi nu godt rustet til, at den nye kampagne kan løbe af stablen. Vi glæder os meget til at komme i gang, siger Jean Ladehoff.

Med Wenger-kampagnen kan kunder samle enten 30, 40 eller 50 guldmærker og herefter købe forskellige varianter fra serien til en fordelagtig pris.

Kampagnen starter den 17. marts, og samlehæfterne kan indløses frem til den 15. juni 2013. Til den tid kan Bilka-, føtex- og Salling-kunder pakke badebukser, solcreme og sandaler ned i sin nye bagage og rejse på sommerferie.




Kontaktinformation

Indkøbsdirektør for nonfood i Dansk Supermarked, Jean Ladehoff : 87 78 34 00

Læs mere her

Guldmærkekampagnen: www.dsguld.dk

Wenger: www.wenger.ch

Kontakter

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye