Salling Group

Ny loyalitetskampagne i føtex, Bilka og Salling giver velvære for alle mærkerne

Del
Sundhed og selvforkælelse er tema for den nye guldmærkekampagne, som rammer føtex, Bilka og Salling den 9. januar 2016. Denne gang kan der samles mærker til bl.a. blodtryksmålere, analysevægte, håndklæder og massageapparater

Et nyt år markerer ofte en ny start, og for mange danskere handler nytårsforsættet om at passe bedre på sig selv og på kroppen gennem en sundere livsstil og mere velvære. Det ønske imødekommer Dansk Supermarked Groups 13. loyalitetskampagne, der rummer forskellige velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal.

Fra den 9. januar 2016 kan danskerne samle guldmærker i føtex, Bilka og Salling opnå store rabatter på blandt andet blodtryksmålere, analysevægte, massageapparater, håndklæder og andre velværeprodukter.

Første kampagne med velværeprodukter

Jakob Nørgaard, der er indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group, forventer, at produkterne i kampagnen vil være relevante for rigtig mange.

- Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe, siger han.

De seneste kampagner har budt på alt fra gryder, bestik og køkkenprodukter til dyrekort og outdoor-udstyr, og det er første gang, at Dansk Supermarked forsøger sig med velværeprodukter.

- For os var det en oplagt idé at introducere en serie produkter, som understøtter øget velvære og en sund livsstil, når nu kampagnen skydes i gang med indgangen af det nye år, siger Jakob Nørgaard.

  • Guldmærkekampagnen indeholder velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal
  • Kampagnen starter den 9. januar 2016 og løber til og med den 15. april 2016
  • For hver 50 kr. man køber for i føtex, Bilka, Salling og på www.føtex.dk , www.bilka.dk og www.salling.dk , optjener man 1 guldmærke
  • Fyldte samlekataloger kan indløses til og med den 22. april 2016 i et af føtex, Bilka eller Sallings varehuse
  • For hver 25 guldmærker man samler, får man op til 76 % rabat på et af de 12 Beurer eller Rosenthal produkter
  • I forbindelse med kampagnen kan kunder med fyldte samlekataloger deltage i konkurrencen om tre gavekort á kr. 10.000 til køb i føtex, Bilka eller Salling

Læs mere om Beurer

Læs mere om Rosenthal

Læs mere om guldmærkekampagnen Obs. Sitet er først aktivt fra 9. januar




Kontaktinformation

Kommunikationsafdelingen Dansk Supermarked Group: + 45 87 78 50 02 email: press@dsg.dk

Kontakter

Billeder

Vedhæftede filer

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye