Ny loyalitetskampagne i føtex, Bilka og Salling giver velvære for alle mærkerne

Et nyt år markerer ofte en ny start, og for mange danskere handler nytårsforsættet om at passe bedre på sig selv og på kroppen gennem en sundere livsstil og mere velvære. Det ønske imødekommer Dansk Supermarked Groups 13. loyalitetskampagne, der rummer forskellige velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal.
Fra den 9. januar 2016 kan danskerne samle guldmærker i føtex, Bilka og Salling opnå store rabatter på blandt andet blodtryksmålere, analysevægte, massageapparater, håndklæder og andre velværeprodukter.
Første kampagne med velværeprodukter
Jakob Nørgaard, der er indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group, forventer, at produkterne i kampagnen vil være relevante for rigtig mange.
- Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe, siger han.
De seneste kampagner har budt på alt fra gryder, bestik og køkkenprodukter til dyrekort og outdoor-udstyr, og det er første gang, at Dansk Supermarked forsøger sig med velværeprodukter.
- For os var det en oplagt idé at introducere en serie produkter, som understøtter øget velvære og en sund livsstil, når nu kampagnen skydes i gang med indgangen af det nye år, siger Jakob Nørgaard.
- Guldmærkekampagnen indeholder velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal
- Kampagnen starter den 9. januar 2016 og løber til og med den 15. april 2016
- For hver 50 kr. man køber for i føtex, Bilka, Salling og på www.føtex.dk , www.bilka.dk og www.salling.dk , optjener man 1 guldmærke
- Fyldte samlekataloger kan indløses til og med den 22. april 2016 i et af føtex, Bilka eller Sallings varehuse
- For hver 25 guldmærker man samler, får man op til 76 % rabat på et af de 12 Beurer eller Rosenthal produkter
- I forbindelse med kampagnen kan kunder med fyldte samlekataloger deltage i konkurrencen om tre gavekort á kr. 10.000 til køb i føtex, Bilka eller Salling
Læs mere om guldmærkekampagnen Obs. Sitet er først aktivt fra 9. januar
Kontaktinformation
Kommunikationsafdelingen Dansk Supermarked Group: + 45 87 78 50 02 email: press@dsg.dk
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkBilleder
Vedhæftede filer
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
føtex sætter ambitiøse sundhedsmål for 203011.6.2025 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Med fokus på Nøglehulsmærkede varer samt mindre sukker og fedt i det samlede varesortiment vil føtex gøre det lettere for kunderne at træffe et sundere valg.
Erfaren detailprofil skal styrke Netto i Tyskland10.6.2025 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Det er en erfaren leder med erfaring fra både dagligvarebranchen og den internationale scene, der får ansvaret for at styrke udviklingen af Salling Groups tyske forretning, Netto.
Salling Group gør klar til Danmarks største firmafest med rekordmange deltagere6.6.2025 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
25.000 Salling Group-medarbejdere sætter søndag 8. juni kurs mod hovedkontoret i Aarhus, hvor der henover hele dagen holdes fest med nogle af landets største kunstnere til allin25.
Salling Groups opkøb af Rimi Baltic gennemført2.6.2025 12:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Danmarks største dagligvarekoncern har netop gennemført virksomhedens største opkøb nogensinde, efter ejerskabet over Rimi Baltic i dag har skiftet hænder. Det betyder, at Salling Group per dags dato vil være tilstede i seks europæiske lande.
Salling Group justerer ledelsesstrukturen til ny strategi28.5.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Omsætningen hos landets største dagligvarekoncern, Salling Group, er over de seneste år vokset markant. Med ambitioner om yderligere vækst, også udenfor Danmarks grænser, justerer virksomheden nu sin ledelsesstruktur med fokus på de geografiske områder, hvor virksomheden er til stede.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum