Ny loyalitetskampagne i føtex, Bilka og Salling giver velvære for alle mærkerne

Et nyt år markerer ofte en ny start, og for mange danskere handler nytårsforsættet om at passe bedre på sig selv og på kroppen gennem en sundere livsstil og mere velvære. Det ønske imødekommer Dansk Supermarked Groups 13. loyalitetskampagne, der rummer forskellige velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal.
Fra den 9. januar 2016 kan danskerne samle guldmærker i føtex, Bilka og Salling opnå store rabatter på blandt andet blodtryksmålere, analysevægte, massageapparater, håndklæder og andre velværeprodukter.
Første kampagne med velværeprodukter
Jakob Nørgaard, der er indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group, forventer, at produkterne i kampagnen vil være relevante for rigtig mange.
- Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe, siger han.
De seneste kampagner har budt på alt fra gryder, bestik og køkkenprodukter til dyrekort og outdoor-udstyr, og det er første gang, at Dansk Supermarked forsøger sig med velværeprodukter.
- For os var det en oplagt idé at introducere en serie produkter, som understøtter øget velvære og en sund livsstil, når nu kampagnen skydes i gang med indgangen af det nye år, siger Jakob Nørgaard.
- Guldmærkekampagnen indeholder velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal
- Kampagnen starter den 9. januar 2016 og løber til og med den 15. april 2016
- For hver 50 kr. man køber for i føtex, Bilka, Salling og på www.føtex.dk , www.bilka.dk og www.salling.dk , optjener man 1 guldmærke
- Fyldte samlekataloger kan indløses til og med den 22. april 2016 i et af føtex, Bilka eller Sallings varehuse
- For hver 25 guldmærker man samler, får man op til 76 % rabat på et af de 12 Beurer eller Rosenthal produkter
- I forbindelse med kampagnen kan kunder med fyldte samlekataloger deltage i konkurrencen om tre gavekort á kr. 10.000 til køb i føtex, Bilka eller Salling
Læs mere om guldmærkekampagnen Obs. Sitet er først aktivt fra 9. januar
Kontaktinformation
Kommunikationsafdelingen Dansk Supermarked Group: + 45 87 78 50 02 email: press@dsg.dk
Kontakter
Group CommunicationDansk Supermarked Group
Tlf:8778 5002press@dsg.dkMads Hvitved GrandKommunikationsdirektør
Tlf:29 65 45 66mhg@dsg.dkBilleder
Vedhæftede filer
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Køb billetter til Grøn 2025 i Bilka, Netto og føtex3.4.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Salling Group støtter igen i år Muskelsvindfondens arbejde og gør det muligt at købe billetter til Grøn Koncert, når du handler i deres butikker.
Bilka udvider sin hjemmelevering markant og tester ny version af BilkaToGo PickUp1.4.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Bilka har i 2025 tilføjet et stort tocifret antal postnumre til listen over byer, der kan benytte sig af BilkaToGo Hjemmelevering. Men ambitionerne er større, og Bilka ønsker at nå ud til endnu flere danskere, og derfor er de nu klar med endnu et tiltag – BilkaToGo PickUp Stigsborg.
føtex og Bilka tilpasser sig kundernes ændrede alkoholvaner med nyt sortiment28.3.2025 11:14:36 CET | Pressemeddelelse
Bilka og føtex er til for kunderne, og som direkte respons på livsstilsændringer og nye behov introducerer føtex og Bilka nu et stort sortiment af vinflasker i halv størrelse samt flere alkoholfrie alternativer.
Salling Group når ud til endnu flere kunder med godkendelse af COOP-aftale26.3.2025 11:53:00 CET | Pressemeddelelse
Netto og føtex rykker ind på nye adresser på tværs af Danmark, efter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen netop har godkendt aftalen, der ender med en overdragelse af 33 COOP-butikker og projekter til Salling Group.
Salling Group styrker ledelsen med to markante profiler11.3.2025 14:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med to nyoprettede stillinger i topledelsen understreger Salling Group ambitionerne om et styrket kundefokus, innovation, investeringer og opkøb som en del af Aspire 28.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum