Salling Group

Onlinespil fra Dansk Supermarked hædres

Del
Dansk Supermarkeds interaktive kampagne, Det Store Pakkespil, blev for nylig hædret med tre internationale priser

Dansk Supermarkeds interaktive julekampagne "Det Store Pakkespil", som kørte i december 2013, er netop blevet hædret med hele tre priser ved henholdsvis Loyalty Awards og The Mobile Innovation Awards.

I konkurrence med detail-giganter som Lidl og Tesco blev Det Store Pakkespil ved Loyalty Awards tildelt priser i kategorien "Best Short Term Programme". Her blev det til sølv i den ordinære kategori og guld i mobilkategorien. Spillet anerkendes for at skabe bro mellem online markedsføring og Dansk Supermarkeds butikker. Ydermere blev det til sølv ved "The Mobile Innovation Awards", hvor "Den Store Pakkeleg" vandt prisen i kategorien "Best use of gamification on mobile".

Hysterisk fokus på kunderejsen

En af kampagnens bagmænd, Dansk Supermarkeds digitale marketingchef Kåre Berenthz-Nicolaisen, er naturligvis stolt over den internationale anerkendelse og fortæller, at hemmeligheden bag succesen er et "hysterisk fokus på kunderejsen fra start til slut."

- Vi har virkelig gjort alt for at gøre det let for vores kunder, og til tider tror jeg, at vores partnere har fundet os en smule krakilske - men der har været en løbende optimering - også efter kampagnen blev skudt i gang, fortæller Kåre Berenthz-Nicolaisen.

Spillet er igen i gang

I forbindelse med Bilkas 44 års fødselsdag har Dansk Supermarked taget hul på

endnu en omgang af det populære onlinespil, som denne gang hedder Det Store Gaveræs . På trods af at den første version var en stor succes, har folkene bag valgt at lave flere justeringer, som blandt andet indebærer flere præmier og en dybere integration af den traditionelle markedsføring.

Den oprindelige kampagne blev udviklet i et samarbejde i MEC, Gametation, Juhlsen og Swipbox.




Kontaktinformation

Pressechef Mads Hvitved Grand Telefon: 29 65 45 66 Email: mhg@dsg.dk

Kontakter

Billeder

Information om Salling Group

Salling Group
Salling Group
Rosbjergvej 33
8220 Brabrand

87 78 50 00https://sallinggroup.com/

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Følg pressemeddelelser fra Salling Group

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Salling Group

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye