Fotografen bag verdens mest sete billede udgiver ny fotoserie
“Jeg er næsten 76 og har indset, hvor meget Microsoft “Bliss”-billedet har betydet for mit liv. Jeg har nydt hvert minut i berømmelsens lys. Derfor er jeg også begejstret over at skulle skabe en opfølger til ”Bliss”-billedet til smartphones, så mit syn på flere smukke landskaber fortsat kan nydes af millioner af mennesker. Det er jeg glad for at være en del af,” fortæller Chuck O’Rear.
Trods en omfattende karriere både som fotograf for National Geographic og andre højt profilerede magasiner, vil ”Bliss” højst sandsynligt være O’Rears bedst huskede præstation. Faktisk hævdes ”Bliss” at være det mest sete fotografi i hele verden.
“”Bliss-fotoet” kom til at betyde mere for Microsoft end vi nogensinde kunne have forestillet os. Billedet i sig selv er blevet til et popkulturelt fænomen – og har sin helt egen fanskare, især hos os. Derfor er det en sand fornøjelse at se et initiativ som Lufthansas ”New Angles of America”,” siger Anna Ström, Head of Experiential marketing hos Microsoft Western Europe.
”New Angles of America” dækker over tre helt unikke destinationer i Nordamerika. Billederne og kan ses og downloades gratis her: newanglesofamerica.com.
Nøgleord
Kontakter
Deutsche Lufthansa AG
Corporate Communications
Europe, Middle East and Africa
Tlf. +49 69 696-30222
lhnews@dlh.de
http://www.lufthansagroup.com/media/
Follow us on Twitter: @lufthansaNews
Simone Hjorth
Halo. agency
Tlf. +45 5382 3631
simone.hjorth@haloagency.dk
www.haloagency.dk
Billeder
Vedhæftede filer
Links
Information om Lufthansa
Følg pressemeddelelser fra Lufthansa
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.