Kunde vinder 1 million kr. i Kvickly Hasle

Del
Månedens Medlemsmillionær fundet i Århus
Overraskelsen var total for den 57-årige kunde i Kvickly Hasle ved Århus, da han forleden blev ringet op og fik meddelelsen om, at han havde vundet 1 million kr. kontant ved at benytte sit medlemskort til FDB i Kvickly Hasle.

Månedens Medlemsmillionær stod dagen efter hos varehuschef Jacob Ring i Kvickly, der kunne bekræfte, at det var sandt. Og da han senere samme dog tjekkede sin bankkonto, var den sidste tvivl væk. Der var sat 1 million kr. ind.

”Jeg tror aldrig, jeg har vundet noget over 50 kr., så det er fantastisk,” siger vinderen, der fejrede gevinsten under stilfærdige former sammen med sin hustru på en restaurant i Århus midtby. Ægteparret har købt de første ting til hjemmet, og vil invitere familien med børn og børnebørn på en rejse sammen med dem.

Det er Notarius Publicus, der har udtrukket vinderen af 1 million kr. kontant blandt kunderne i Coop Danmarks butikker, der i maj har anvendt deres FDB-medlemskort.

Alle medlemmer, der får scannet deres kort i Kvickly xtra, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen eller Lokalbrugsen optjener et lod. Alle kan få scannet deres kort en gang om dagen, uanset om de køber noget eller ej.

Kunden havde kun benyttet sit medlemskort en enkelt gang i Kvickly Hasle i maj. I alt var der 5,4 millioner lodder, hvilket er en stigning på cirka 8 procent i forhold til januar, da Månedens Medlemsmillionær blev introduceret.

Lodtrækningen gennemføres som led i den nye pakke af medlemsfordele, der er indført pr. 1. januar 2008 for medlemmerne af FDB og brugsforeningerne. De erstatter den hidtidige bonus på 4 procent på Coops egne vare mærker. Udover lodtrækning hver måned, er der i år specielle medlemstilbud med ekstraordinære besparelser for medlemmerne.

Vinderen i januar var et medlem i Dagli´Brugsen Ørslev, i februar et medlem i SuperBrugsen Trørød ,i marts SuperBrugsen Gedved og i april Dagli´Brugsen Bøvling.

Næste lodtrækning finder sted 7. juli.

Yderligere information: Informationsdirektør Jens Juul Nielsen, 5159 4468

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop Tradings direktør fratræder til fordel for international topstilling25.4.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Administrerende Direktør i Coop Trading, Michael la Cour, har valgt at takke ja til en ny international rolle i en topstilling for IKEA i Sydøstasien. Med udgangen af august 2025 forlader han derfor direktørrollen i det nordiske indkøbsselskab – og efterlader sig et stærkt team, en tydelig retning og en masse nordisk momentum til det videre arbejde for en ny direktør. Coop Tradings direktør takker af efter stor indsats, som har skabt fokus på styrken ved det nordiske fællesskab og på, hvordan de nordiske private brands – Coop, Xtra og Änglamark – leverer stor værdi på både pris og kvalitet. Direktørens farvel markerer en ny fase i Coop Tradings rejse mod at levere private brands i verdensklasse til de nordiske hjem. ”Vi vil gerne takke Michael la Cour for hans markante bidrag til Coop Trading gennem de seneste år. Han har været drivende i at tage det nordiske samarbejde ind i en ny æra med endnu stærkere fokus på at skabe forbrugernes foretrukne produkter i Norden. Ud over at kæmpe for

Coop gør klar til at hjælpe kunder i toldkrig3.4.2025 11:36:06 CEST | Pressemeddelelse

Hvis varer produceret i USA bliver belagt med ekstra told, vil Coop indføre en mærkning af disse varer. Men den samlede effekt på dagligvarepriserne i Danmark vil være beskeden. Samtidig går koncernen – der driver 900 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – i gang med at finde alternativer til de amerikanske varer. Desuden kommer Coops kæder til at reducere markedsføringen af varer produceret i USA og øge markedsføringen af varer produceret i Danmark og Europa. ”Med told på varer produceret i USA kan vi lave en præcis mærkningsordning. Vi kommer til at mærke disse varer for at fortælle vores kunder, hvorfor de pludselig er blevet dyrere,” siger kategoridirektør Jeff Salter, der er den øverst ansvarlige for al indkøb i Coop. ”Som en naturlig konsekvens skruer vi ned for markedsføringen af de varer, der er produceret i USA og op for markedsføringen af danske varer. Vi ved, at varer der bliver dyrere, bliver mindre attraktive for kunderne, og derfor er det logisk for os

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye