Noa Noa

NÅR ET BILLEDE IKKE SIGER ALT

Del
Noa Noa sadler om og tænker hele deres kampagnekoncept om. Tøj handler ikke længere kun om metervarer, pasform, distributionskanaler og smukke kampagner, men i høj grad også om holdninger, tilvalg og ønsker. Derfor har Noa Noa til deres kommende AW 17 kollektion med navnet ”Arvestykker” taget et nyt take på markedsføringen.
Natasha Al-Hariri
Natasha Al-Hariri

Noa Noa vil være kendt for andet end at kunne designe smukke og feminine kollektioner – de vil også være kendte for at lade kvinder turde have en stolt tilgang og personlige holdninger til livet og samfundet samt det at være kvinde.

Med kampagnen ”Wear your story” har mærket set bort fra den traditionelle fotomodel og vælger i stedet at profilere deres kollektioner via stærke og holdningsprægede feminine profiler. En storslået hyldest til kvinden som et køn, men ikke mindst en hyldest til individet, og alt hvad hver enkelt kvinde står for.

Visionen med kampagnen er, at Noa Noa ønsker at række ud til en kerne af kvinder, der kan identificere sig med fremstillingen af kvinder, som Noa Noa ønsker at kommunikere den. Dette er kvinder, der selv er med til at skrive deres egen historie og som forfølger sine drømme, interesserer og værdier. Kvinderne i målgruppen udstråler en selvstændighed og styrer selv tiden i deres liv – i stedet for at lade sig styre af tiden.

Med efterårets to profiler, Natasha Al-Hariri og Camille Jones, er kampagnen skudt godt i gang. En holdnings- og værdibaseret kampagne, der ikke lader tingene forblive usagte og som åbner op for en konstruktiv dialog med modtageren og sætter fokus på den moderne danske kvinde.

Med både Natasha Al-Hariri og Camille Jones lever Noa Noa således op til at være med til at gøre en forskel samt at fortælle de vigtige historier i kvindernes liv. Mærket opfordrer alle kvinder til at følge budskabet ”Wear your story” og lade din egen individuelle og unikke historie være kernen i netop livet og omdrejningspunktet for omverdenen.

Både Natasha og Camille bryder med den gængse opfattelse af et nutidig kvindebillede og ikke mindst Natasha formår at skabe en god og konstruktiv dialog i dagens Danmark med sin holdning til kvinderettigheder, køn, ophav, integration og religion. Camille har taget et modigt og meget udfordrende valg – nemlig at blive alenemor og dyrke al den lykke, men også de store personlige krav dette kræver.

Noa Noa er stolte over at kunne være med til at skildre disse to stærke kvinders idealer og glæder sig til at videreføre kampagnekonceptet med flere inspirerende og stolte kvinder i de kommende sæsoner.

BIO, NATASHA AL-HARIRI:
Natasha Al-Hariri (født 1989 i Beirut) er en dansk debattør med palæstinensisk-dansk baggrund. Hun har i en række tilfælde optrådt i offentligheden, oftest i forbindelse med emner, der vedrører integrationen af nydanskere.

Al-Hariris forældre er palæstinensiske flygtninge fra Libanon, og hun blev født under forældrenes flugt fra borgerkrigen i dette land. Hun er opvokset i Hellerup, uddannet jurist og ansat i organisationen Medborgerne. Al-Hariri var engageret i Ny-Dansk Ungdomsråd, som hun var formand for fra 2012 til 2013. Det var under hendes formandskab, at rådet inviterede en kontroversiel sharia-professor.

Episoden medførte, at rådet efterfølgende blev nedlagt efter kritik fra Dansk Folkeparti. I 2015 stod Al- Hariri bag den korte tv-dokumentar ”Hallo, Syrien! Opkald fra flugtruten”, der blev udsendt på DR i begyndelsen af 2016. Tidligere havde hun medvirket i dokumentaren ”Fire muslimske stemmer” fra 2010.

Hun er medlem af Rådet for Etniske Minoriteter og sidder i bestyrelsen for Refugees Welcome.

BIO, CAMILLE JONES:
Camille Jones (født 1973 i Skanderborg) er en dansk sangerinde og sangskriver. Hun er opvokset i Aarhus. Hun debuterede i 2000 med singlen “Nothing Comes from Nothing” fra albummet Camille Jones, der indbragte hende en nominering som Årets danske sangerinde til Danish Music Awards i 2001. Camille Jones kommer selv fra en kernefamilie med forældre, der har været sammen i næsten 46 år, så beslutningen om at blive alenemor lå ikke lige til højrebenet for hende. Ikke desto mindre er hun i dag mor til Eddie Bo på halvandet år. I en alder af 41 vælger Camille at få et barn med en åben donor, som betyder at Camilles søn har mulighed for at opsøge faren, når han fylder 18. Efter at have været gæst i ”Vi ses hos Clement” endte Camille på forsiden af en tabloidavis, med historien om, hvad Camille mener, man egentlig behøver mænd til. Efterfølgende blev hun af en debattør på Facebook beskyldt for at glorificere at være enlig mor.

FOR YDERLIGERE INFORMATION KONTAKT:
CEO hos Noa Noa, Henrik Aaen
+45 29747575, email haa@noanoa.com
Head of Marketing hos Noa Noa, Anne Marx
+45 29743048, email am@noanoa.com
Partner Mildh Press, Henrik Nielsen
+45 27282920, email henrik@mildhpress.dk

Klik her for at hente kampagnens imagebilleder. Vær opmærksom på at zip filen er tilgængelig de næste 14 dage, herefter vil den blive slettet automatisk.

For at se denne video fra www.youtube.com, så skal du aceptere cookies på toppen af denne side.Wear Your Story filmVideokanal

Billeder

Natasha Al-Hariri
Natasha Al-Hariri
Download
Camille Jones
Camille Jones
Download

Vedhæftede filer

Information om Noa Noa

Noa Noa
Krogenbergvej 15
3490 Kvistgård

http://www.noanoa.com

Følg pressemeddelelser fra Noa Noa

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye