100.000 kroner til fællesskaberne

Ti donationer af 10.000 kroner venter på din ansøgning. Om det er idræt, musik, egnsteater, frivilligt arbejde eller noget helt femte, så kan I nu søge SEAS-NVE’s donationsprogram.

I foråret 2017 modtog Sydhavsøernes Grønne Biavlerforening en donation til at etablere en observations-skolebigård. Fotograf Carsten Bundgaard.

Det er nemt at søge, og du skal bare have et godt projekt, der kommer fællesskaberne i vores region til gode.

- Vi vil gerne være med til at sætte fokus på regionens mange stærke fællesskaber. Derfor sender vi en håndsrækning til ti udvalgte initiativer, der spiller en vigtig rolle for sammenhængskraften i deres lokalsamfund. Med støtte til disse lokale initiativer og ildsjæle håber jeg, at vi i SEAS-NVE kan være med til at skabe værdi og livskvalitet for rigtig mange mennesker”, siger Jesper Hjulmand, administrerende direktør i SEAS-NVE.

En million kroner

Siden 2013 har SEAS-NVE uddelt 100 donationer og har derfor støttet det lokale kulturliv og de lokale fællesskaber med en million kroner.
SEAS-NVE arbejder hver dag for at skabe værdi til hver enkelt af koncernens andelshavere, kunder og til fællesskabet i vores region. Som en veldrevet koncern genererer SEAS-NVE årligt overskud. En del af dette overskud bliver ført tilbage til fællesskabet blandt andet i form af SEAS-NVE’s donationsprogram.

Søg nu

Det er nemt at søge på www.seas-nve.dk/donation, hvor du også kan møde nogle af de tidligere modtagere af SEAS-NVE’s donationer.

Søg inden 10. september klokken 14.00.

SEAS-NVE’s pressevagt, telefon 21 70 31 01

SEAS-NVE er en moderne andelsejet energi- og fibernetkoncern. Vi varetager vores 560.000 kunder og andelshaveres interesser, når vi investerer i vindmøller, skaber innovation for fremtiden og rådgiver om energi.

Når vi udruller fibernet, renoverer gadelys og servicerer landets geografisk længste elnet. Og når vi som en af landets største leverandører af el og naturgas giver vores kunder personlig kundeservice og de løsninger, der passer til deres behov. Vi er godt 900 medarbejdere og omsatte i 2017 for 3,8 milliarder kroner.

SEAS-NVE vil bekæmpe digital ulighed med milliardstor fiberudrulning3.10.2018 13:03pressemeddelelse

Danmarks største andelsejede energi- og fibernetkoncern, SEAS-NVE vil sikre alle lige gode muligheder for at deltage i nutidens og fremtidens digitale samfund. SEAS-NVE tilfører derfor 3,4 mia. kr. i en fiberudrulning på det vestlige og sydlige Sjælland, Lolland, Falster og øerne over de næste fem år gennem datterselskabet Fibia. Ambitionen er, at alle selskabets andelshavere inden udgangen af 2023 tilbydes adgang til 1 Gb/s (1000/1000 Mbit) fremtidssikret fibernet.