Danske Spil A/S

Stabilt halvårsregnskab fra Danske Spil, der opjusterer forventningerne til et rekordresultat for 20194.9.2019 10:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Halvårsregnskabet for første halvår 2019 for Danske Spil viser en tilfredsstillende udvikling i virksomhedens bruttospilleindtægt (BSI), der samlet set er på niveau med sidste år. Således fortsætter Danske Spil sit stærke bidrag til den danske statskasse og til udlodningsmidlerne, der støtter almennyttige formål i det danske samfund. Bestyrelsesformand for Danske Spil, Peter Gæmelke, siger i forbindelse med halvårsregnskabet: ”Halvårsregnskabet for første halvår 2019 er ganske tilfredsstillende. Vi er lykkedes med at have en solid drift samtidig med, at vi gennemfører betydelige forandringer i den måde, vi gør tingene på i Danske Spil. Vi har i bestyrelsen lagt stor vægt på, at forretningen fortsætter den digitale transformation samtidig med, at vi i bestyrelsen også er meget optaget af, at der er fokus på vores kerneforretning og i det hele taget være det bedste og mest regelrette spilleselskab i Danmark. Jeg er glad for, at vi også i 2019 har taget betydelige skridt, der sikrer, at v

Danske Spil tager kampen op mod Ludomani17.8.2018 06:02:00 CEST | Pressemeddelelse

Fra i dag og fem uger frem kører Danske Spil en kampagne for at gøre opmærksom på ludomani, og hvordan Danske Spil arbejder med emnet. Kampagnen drejer sig om konsekvenserne ved at have ludomani inde på livet - både som spiller eller som pårørende. Kampagnen kommer ud på Danske Spils sociale medieplatforme med små film, facts om ludomani samt en quiz, hvor man kan teste sin viden om emnet. Typisk afføder disse kampagner en del diskussioner blandt danskerne, og Danske Spil må til tasterne og tage dialogen. Men det er også helt okay. CSR-direktør i Danske Spil, Stine Hove Marsling mener nemlig ikke, det nytter noget at gemme sig, når det kommer til de svære spørgsmål. - At tjene penge på spil kommer med et stort ansvar. Vi mener, det er en del af vores ansvar at gå i dialog med danskerne om det indbyggede dilemma, som vi og andre spilselskaber er født med. Vi vil med denne kampagne gerne vise de mange initiativer, vi i Danske Spil tager for at forebygge ludomani, siger hun. Alle har et a
  • 1
  • 2
  • Sidste
  • >>