BroBizz A/S
BroBizz A/S

BroBizz A/S er 100 pct. ejet af Sund & Bælt Holding A/S. Vi udvikler og administrerer BroBizz-, EuroBizz- og PayByPlate-konceptet, der bruges til automatisk betaling på blandt andet veje, broer, færger, vaskehaller og parkeringsanlæg i Skandinavien og Europa. BroBizz A/S har i dag ca. 300.000 PayByPlate-aftaler, og mere end 1 million BroBizz-enheder i brug. Vores vision er at gøre BroBizz til det naturlige valg – på vej ud i Europa.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her.

Uden for normal kontortid kan du ringe til vores pressetelefon på +45 51 54 34 21.

Første nummerpladeforsikring på vej til danske bilister30.10.2019 12:37:02 CET | Pressemeddelelse

Et nyt samarbejde mellem BroBizz og GF Forsikring giver PayByPlate-kunder en særlig forsikring, der dækker, hvis bilens nummerplader bliver stjålet eller skal udskiftes. BroBizz lancerede tilbage i marts 2018 betalingsløsningen PayByPlate. Det har betydet, at bilens nummerplade i dag er meget mere end en registrering af bilen. Den er blevet et vigtigt betalingsmiddel for mange danskere, når de skal betale for at køre over broer, tage færgen, parkere eller få vasket bilen. Forsikringerne har derimod ikke fulgt udviklingen. Indtil nu har de fleste bilister fået dækket deres nummerplader via bilens kaskoforsikring, men forsikringen har typisk en selvrisiko, der er højere end prisen for et sæt nye standardplader. Nu tilbyder BroBizz og GF Forsikring via det nye samarbejde den første forsikring, som alene dækker bilens nummerplade. - Vi arbejder hele tiden på at tilbyde vores kunder flere attraktive muligheder gennem nye partnerskaber. Samarbejdet med GF Forsikring giver vores mere end 350.

Danskerne kårer BroBizz som bedst til kundeoplevelser i 20192.9.2019 14:12:02 CEST | Pressemeddelelse

KPMG har spurgt 2.500 danskere om, hvilke brands der leverer den bedste kundeoplevelse. Danskerne har talt, og årets vinder er BroBizz. En målrettet indsats inden for den digitale kundeoplevelse har bl.a. været med til at føre BroBizz til tops. En omfattende undersøgelse foretaget af revisions- og rådgivningshuset KPMG giver et indblik i, hvilke danske brands som er danskernes foretrukne. Med en score på 8,0 ud af 10,0 sætter BroBizz en helt ny standard for prioritering af kundeoplevelsen og bliver kundernes foretrukne brand i 2019. BroBizz startede i 1998 som et betalingsmiddel udelukkende på Storebælt, men der er sket meget med den dengang store og hvide boks. I dag er BroBizz et vigtigt betalingsmiddel for mange danskere, når de skal betale for at passere broer, tage færgen, parkere eller få vasket bilen – både herhjemme og i udlandet. - En del af vores succes hænger sammen med, at vi gennem årene har opbygget en tilfreds og loyal kundeskare, som gerne vil anbefale vores produkt til

BroBizz A/S er 100 pct. ejet af Sund & Bælt Holding A/S. Vi udvikler og administrerer BroBizz-, EuroBizz- og PayByPlate-konceptet, der bruges til automatisk betaling på blandt andet veje, broer, færger, vaskehaller og parkeringsanlæg i Skandinavien og Europa. BroBizz A/S har i dag ca. 300.000 PayByPlate-aftaler, og mere end 1 million BroBizz-enheder i brug. Vores vision er at gøre BroBizz til det naturlige valg – på vej ud i Europa.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her.

Uden for normal kontortid kan du ringe til vores pressetelefon på +45 51 54 34 21.