Aller Media

Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.

Alle ansatte på Heartbeats tager stilling til organdonation i ny, stor kampagne5.10.2021 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Du har formentlig taget stilling til, hvor du vil drikke dine næste fredagsøl, hvor du gerne vil bo, hvor den næste ferie skal gå hen, og hvor dine børn skal gå i skole, men hvad hvis du slet ikke når dertil? Hvis det utænkelige sker, og du dør. Hvad skal der ske med din krop, dine organer og dit væv? Det er ikke en tanke, mange af os har lyst til at tænke til ende, men hvis vi gør det - og tager stilling - gør det en forskel. En forskel for de mennesker omkring dig, der dermed ikke skal træffe en så stor beslutning, mens alt andet ramler om ørerne på dem. På kulturmediet Heartbeats har samtlige cirka 40 ansatte taget stilling. Det sker i forbindelse med en ny, stor kampagne under navnet ‘Gi’ noget’, der bliver lanceret i dag, mandag 4. oktober. Ingen af de ansatte ved, hvad deres kolleger har svaret, for det er ikke vigtigt. Det vigtigste er, at alle har brugt et øjeblik på at overveje, hvad der skal ske med dem, når de ikke selv er her længere. Stifter og CEO Le Gammeltoft fortæller

Sofie fra Umbrellasagen fortæller sin historie i ny podcast om digitale krænkelser2.6.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Hun var hovedperson i den såkaldte Operation Umbrella, hvor flere end 1100 unge blev retsforfulgt for at dele seksuelt krænkende videoer af hende, der blev optaget, da hun var 15 år gammel. Nu står Sofie frem i podcasten ’Min teenager deler da ikke nøgenbilleder’ og fortæller for første gang i detaljer, hvordan hun har oplevet at være offer for danmarkshistoriens værste sag om digitale krænkelser.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste
  • >>

Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.