Emirates

Besøg Dubais Aquaventure World med Emirates19.8.2025 14:45:14 CEST | EmiratesPressemeddelelse

København, 19. august 2025 – Emirates er igen klar med et spændende tilbud til sine rejsende, der planlægger at besøge Dubai i nærmeste fremtid. Booker man en returrejse med Emirates fra Danmark til Dubai i perioden 18. august til 7. september 2025 og rejser i perioden 25. august – 8. oktober, får man en gratis heldagsbillet til Aquaventure World i Atlantis, The Palm, Dubai. Aquaventure er kendt som en af Dubais mest populære attraktioner med mere end 105 vandrutsjebaner, attraktioner og oplevelser i verdensklasse. Her kan man både få adrenalinen til at pumpe på Raging Rapids eller nyde roen på den en kilometer lange private strand – en verdensberømt destination med noget for enhver smag. Parken huser også verdens største børneområde med 22 hektar fyldt med aktiviteter – blandt andet verdens første børne-rallyracer og en spektakulær tornado-rutsjebane. Læs mere Det med småt For at gøre brug af tilbuddet skal rejsende booke en returrejse med Emirates til Dubai via emirates.com, Emirates
Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank vil gøre det nemmere for foreninger at få en konto19.8.2025 14:07:30 CEST | Arbejdernes LandsbankPressemeddelelse

Arbejdernes Landsbank lancerer nu et nyt tilbud til foreninger, der skal gøre det lettere at oprette en foreningskonto. Fremover vil banken invitere foreningen til et møde, hvor de sammen udfylder de mange dokumenter, som hvidvasklovgivningen kræver. Den nye løsning skal give frivillige mere tid til det, de brænder for: At drive en forening og styrke fællesskabet.
Velkomn

Velkomn tager første spadestik til sit hidtil største byggeprojekt: - Vi har i dén grad fået proof of concept19.8.2025 13:24:26 CEST | VelkomnPressemeddelelse

Ejendomsselskabet Velkomn kan næsten ikke følge med efterspørgslen på sine nye projekter. Forventningerne er derfor store til selskabets største byggeprojekt til dato, hvor første spadestik i dag blev taget i Ringsted til 190 nye rækkehuse. Knap 4.000 personer har allerede skrevet sig på interesselisten, og direktøren lover, at flere projekter er i støbeskeen.

Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | BonzerPress release

Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products
Ønskeskyen Danmark

Efter første skoledag over hele Skandinavien: Pigerne har skiftet skoletasken ud med moderigtige alternativer19.8.2025 09:59:32 CEST | Ønskeskyen DanmarkPressemeddelelse

Sidste uge startede det danske skoleår, og i denne uge er også de svenske og norske elever vendt tilbage til skolebænken. I den anledning har Ønskeskyen, der har 793.102 brugere i alderen 13-18 år i Danmark, Norge og Sverige, set nærmere på, hvad de mest populære skoletasker er blandt de skandinaviske piger - og trenden er klar: Klassiske skoletasker er fortid, mens moderigtige tasker tager over på ønskelisterne.
Bonzer

Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | BonzerPressemeddelelse

Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen
Green Innovation Makers - Business Skive

Otte meter væg bygger bro mellem unge og erhvervsliv19.8.2025 09:35:17 CEST | Green Innovation Makers - Business SkivePressemeddelelse

Når Green Innovation Week (GIW) løber af stablen i Skive den 25. september bliver det med en otte meter lang væg som det synlige symbol på, hvad partnerskaber mellem erhvervsliv og uddannelser kan føre til. Væggen er bygget af skolepraktikanter fra Skive College i genbrugsmaterialer og bliver lærred for Heidi Zilmer fra Zilmers ApS, der vender tilbage til GIW med en aktivitet, der forener æstetik og bæredygtighed.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste
  • >>
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye