
De første juniormesterlære-elever fejres i Randers22.6.2026 13:08:26 CEST | Randers Kommune | Pressemeddelelse
Som den første årgang nogensinde har 11 afgangselever i Randers Kommune gennemført juniormesterlære. Nu bliver de fejret for deres mod til at gå nye veje gennem folkeskolen.
















