Nuuday henter ny erfaren kommunikationsdirektør18.8.2025 12:00:00 CEST | NuudayPressemeddelelse

Nuuday har ansat Tanja Frederiksen som ny kommunikationsdirektør med ansvar for corporate kommunikation, public affairs og ESG. Hun kommer med 15 års erfaring fra lignende stillinger blandt andet som global kommunikationsdirektør i Carlsberg og chef for Corporate Relations i Tryg A/S. Derudover har hun ti års politisk erfaring fra Christiansborg fra forskellige stillinger som rådgiver og journalist. ”Vi er meget glade for at få Tanja Frederiksen med ombord. Hun kommer med et stærkt mix af kommunikationserfaring, politisk tæft, strategisk ledelse og forretningsforståelse. Jeg er overbevist om, at hun er den helt rigtige til at stå i spidsen for Nuudays fremtidige positionering. Både i forhold til at styrke vores fortælling, vores relationer og vores samfundsansvar", siger Christian Thrane, CEO i Nuuday. ”Nuuday er en spændende tech-virksomhed i rivende udvikling, der gennem kendte brands som YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Hiper m.fl. spiller en central rolle i at forbinde mennesker og vi

LEO Pharma delivers 7% revenue growth at CER in H1 2025 and achieves key milestones enabling future growth18.8.2025 12:00:00 CEST | LEO PharmaPressemeddelelse

Ballerup, Denmark, 18 August, 2025 - In H1 2025, LEO Pharma delivered robust growth and significantly improved profitability, enabling an increase to the financial outlook for sales growth and adjusted EBITDA margin in 2025 towards the upper-end of previously communicated expectations. In July, the FDA approval of Anzupgo® and partnership with Boehringer Ingelheim for SPEVIGO®, marked major strategic milestones demonstrating LEO Pharma’s commitment to advancing innovation in dermatology. Highlights LEO Pharma’s revenue increased by 6% year-on-year to DKK 6,789 million, and by 7% at constant exchange rates (CER) entirely driven by organic growth. The revenue growth was led by North America (+28% at CER), with Europe (+1% at CER) and Rest of World (+4% at CER) also contributing to the overall growth. Revenue from the Dermatology portfolio grew by 8% (CER) year-on-year, driven by the Strategic brands Adtralza®/Adbry® and Anzupgo®, which combined had a revenue increase of 51% (CER). Sales
Lidl Danmark

Lidl skyder 20-års jubilæumsfejring i gang med unikt modeshow og upcycling af tidligere kollektioner18.8.2025 11:45:48 CEST | Lidl DanmarkPressemeddelelse

Mens modeugen rundede af, samlede Lidl torsdag aften over 70 content creators, designere og livsstilsprofiler til en hemmelig jubilæumsfest på Pressen i København. Højdepunktet var et overraskende modeshow, hvor seks upcoming designere, med den prisvindende Nikolaj Storm i spidsen, havde genfortolket og upcyclet tøj fra tidligere Lidl Fashion-kollektioner.
DTD Concerts

Sidste chance for at opleve populært band: Kalaset annoncerer ekstrakoncert den 20. november18.8.2025 10:00:00 CEST | DTD ConcertsPressemeddelelse

Kalaset har ramt 2025 med fuld kraft. Lige fra albumudgivelse til veloverstået Grøn Koncert-turné har der været fart over feltet, og senest har gruppen kunne melde deres største headliner-show til dato udsolgt. Nu bliver året en tak mere mindeværdig, da gruppen i dag kan glæde fans ved at løfte sløret for en ekstrakoncert i Falkonersalen den 20. november.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste
  • >>
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye