Pilanto

Flere børnefamilier skifter take-away ud med måltidskasser19.9.2025 21:01:25 CEST | PilantoPressemeddelelse

Danske børnefamilier ændrer gradvist deres måltidsvaner og bevæger sig væk fra hyppig take-away til fordel for måltidskasser. Måltidskasser er blevet særligt populære blandt familier med små børn på 0-2 år, hvor 6 procent af alle danske forbrugere nu køber denne type løsning. Denne tendens afspejler familiers søgen efter mere kontrol over både økonomi, sundhed og madlavning i hverdagen. Skiftet fra take-away til måltidskasser handler om mere end bare mad - det drejer sig om at finde balance mellem bekvemmelighed og ansvarlighed. Du får mulighed for at tilberede friske måltider derhjemme uden den omfattende planlægning og indkøb, som traditionel madlavning kræver. Samtidig undgår du de hyppige take-away bestillinger, der kan belaste både familiens budget og sundhed. Valget af den rigtige måltidskasse afhænger af flere faktorer, herunder økonomiske overvejelser, leveringsmuligheder og børnenes madpræferencer. Du vil få indsigt i de forskellige udbydere på markedet, sundhedsmæssige perspe
LEO Pharma

LEO Pharma Presents Late-Breaking Data at EADV 2025 Showing Week 16 Tralokinumab Response Predicts Long-Term Response in Moderate-to-Severe Atopic Dermatitis19.9.2025 16:00:00 CEST | LEO PharmaPressemeddelelse

Late-breaking data from the ECZTEND trial show that patients with moderate-to-severe atopic dermatitis (AD), who responded to Adtralza® (tralokinumab) / Adbry® (tralokinumab-ldrm) at Week 16, maintained stable, optimal treatment outcomes for up to three years.1 Additional data presented at EADV from the real-world TRACE study further support the long-term use of tralokinumab, with sustained improvements in disease severity, quality of life, sleep, and work productivity observed over 12 months of treatment.2-4 Presented as part of LEO Pharma’s most ambitious scientific program to date at the 2025 EADV Congress, the tralokinumab data reinforce the company’s leadership in medical dermatology and its commitment to advancing innovation across its biologics’ portfolio.
Haderslev Kommune

Budget 2026-2029 for Haderslev Kommune skal sikre velfærd og udvikling19.9.2025 13:08:23 CEST | Haderslev KommunePressemeddelelse

Der er indgået forlig om budgettet for Haderslev Kommune for de kommende fire år. Forligspartierne ønsker med aftalen at holde hånden under den nære velfærd og fortsat skubbe gang i udviklingen med tre overordnede, strategiske initiativer; kapacitet på plejeboliger, placering af svømmefaciliteter og samlet campus-område, samt en række øvrige prioriteringer.
Viborg Bibliotekerne

Et efterår med ekstra oplevelser for børn, unge og familier på Hovedbiblioteket19.9.2025 12:20:55 CEST | Viborg BibliotekernePressemeddelelse

Hen over efteråret eksperimenterer Kulturskolen Viborg, Institut for Børnekultur og Animated Learning Lab sammen med Viborg Bibliotekerne med at skabe nye typer af kulturoplevelser for børn, unge og familier, der folder sig ud i Børnebiblioteket på Hovedbiblioteket i Viborg. Aktiviteterne skal give erfaringer, der bruges til at gentænke Børnebiblioteket som et nyt og levende kulturelt mødested for børn, unge og familier.
Coop Danmark A/S

Coop klar med hidtil største kampagne for eget varemærke19.9.2025 11:00:00 CEST | Coop Danmark A/SPressemeddelelse

” Det kræver lidt mere at være vare i Coop”. Det er overskriften for den hidtil mest omfattende kampagne for Coops største eget varemærke, der hedder Coop, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier. Fra i dag og i de kommende uger kan man møde budskabet på plakater i byer over hele landet, på TV, i dagblade, sociale medier mv. ”Med kampagnen vil vi gerne pege på det, der er en central del af Coops DNA, nemlig at vi på mange varer gør os ekstra umage på kundernes vegne, så de får kvalitet for pengene, når de køber Coops egne varemærker,” siger senior marketingchef Heidi Kessler, Coop. Kampagnen, der er udarbejdet sammen med Republica, viser med eksempler, nogle af de kvaliteter, der er ved varer, der bærer Coop-navnet. Det gælder konservesdåserne, hvor dåserne i Coops eget mærke er uden hormonforstyrrende bisphenoler. Ja, faktisk er det 10 år siden, at Coop indførte et forbud. Ikke fordi vi skulle, men fordi det var rigtigt. Først fra i år og med implementering he
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste
  • >>
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye