Alm. Brand Group

Alm. Brand Group lancerer strategi frem mod 2028: Unfolding the scale potential18.11.2025 07:27:00 CET | Alm. Brand GroupPressemeddelelse

Med strategien vil Alm. Brand Group bygge videre på koncernens stærke fundament og skabe den største organiske forbedring i forsikringsresultatet i koncernens historie. Vejen dertil bygger på yderligere skalafordele og flere helkunder gennem en styrket kundeoplevelse. Samtidig forventer koncernen at bruge omkring 100 mio. kr. til at lancere et loyalitetsprogram til sine privatkunder.
Den Grønne Ungdomsbevægelse

Aktivister: “Det eneste Lars Aagaard opnår med sit nye klimamål er at gøre Danmark til grin.”17.11.2025 20:24:06 CET | Den Grønne UngdomsbevægelsePressemeddelelse

Danske klimaaktivister er chokerede over klimaminister Lars Aagaards bud på et nyt klimamål for 2035, som ifølge dem er “uværdigt” og “til grin.” Særligt set i lyset af at Danmarks rolle som et af de lande med bedst forudsætning for at vise vejen for den grønne omstilling. I protest planlægger aktivisterne at demonstrere for et højere klimamål og strukturelle forandringer i Klimaloven, der inkluderer biomasse, forbrug samt hensyn til natur og mennesker.
Fonden for Entreprenørskab

Studerende fra Erhvervsakademi København og Københavns Professionshøjskole vinder iværksætterpriser17.11.2025 16:14:01 CET | Fonden for EntreprenørskabPressemeddelelse

Emma Stender fra Erhvervsakademi København og Kristian Toft Haagensen og Christine Rümenapp fra Københavns Professionshøjskole vandt iværksætterkonkurrencerne for studenterstartups, henholdsvis 'grow up' og 'idékonkurrencen', da Fonden for Entreprenørskab afholdt Danmarks Entreprenørskabsfestival. Studerende, undervisere, forskere, frivillige dommere fra erhvervslivet og uddannelses- og forskningsminister Christina Egelund fyldte Skulpturgaden på Statens Museum for Kunst op med idéer, pitch og entreprenørskabsdrømme, da Fonden for Entreprenørskab afholdt Danmarks Entreprenørskabsfestival. Festivalen bestod blandt andet af de to iværksætterkonkurrencer for studerende på videregående uddannelser; 'idékonkurrencen' og 'grow up'. Mens førstnævnte henvender sig til studerende i den helt tidligere fase af deres idé og startup, henvender sidstnævnte sig til dem, der allerede har etableret virksomhed eller er kommet længere med deres idé forud for indeværende skoleår. Før vinderne kunne kåres,
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste
  • >>
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye