Forever

FOREVER Festival 2025 slutter med smil, sol og stærke musikoplevelser22.6.2025 08:00:00 CEST | ForeverPressemeddelelse

Lørdag aften lukkede og slukkede FOREVER Festival 2025 efter to dage fyldt med musik, fællesskab og feststemning. Festivalpladsen har summet af liv siden fredag, og med masser af musikalske sværvægtere og nostalgiske toner på plakaten har publikum fået en mangfoldig og nærværende festivaloplevelse. Fra første koncert fredag eftermiddag og helt til sidste nummer lørdag nat har publikum taget festivalen til sig med åbne arme. Stemningen har været præget af glæde, nysgerrighed og respekt – både for hinanden og for musikken. "Det har været nogle rigtig gode dage. Det er tydeligt, at publikum har haft lyst til at være her, og vi har mærket en enorm opbakning og varme hele vejen igennem," fortæller Flemming Myllerup, arrangør af FOREVER Festival. "Det er netop dét, vi drømte om, da vi lagde de første grundsten til FOREVER – at skabe et sted, hvor man kan komme som man er og gå hjem med en oplevelse af fællesskab i rygsækken." Festivalens afvikling har kun kunnet lade sig gøre takket være de

Færre ynglende småfugle ender i Sankt Hans-bål, der er lavet kort før bålene tændes21.6.2025 07:00:00 CEST | DOF BirdLifePressemeddelelse

Hvis man venter med at samle grene og kvas til Sankt Hans-bålet til få dage før afbrændingen, er man med til at redde fugleliv, påpeger DOF BirdLife. Bål, der etableres allerede om efteråret, og som er klar til midsommerfesten i mange måneder, udgør derimod dødsfælder for ynglende solsorte, gærdesmutter og andre småfugle, der bygger rede i kvasdynger.

Ditchit Detonates Iconic Twitter Bird to Symbolize Launch of Local Marketplace20.6.2025 20:00:00 CEST | Ritzau demofirmaPress release

DOVER, DE / ACCESS Newswire / June 20, 2025 / In a fiery spectacle worthy of Silicon Valley lore, Ditchit - a rising star in the online marketplace space and rival to OfferUp - has made headlines by purchasing and then blowing up the original 560-pound Twitter bird sign once perched atop the company's San Francisco headquarters. The marketing stunt, filmed in the Nevada desert with a 15-person production crew, four Tesla Cybertrucks, and a Hollywood pyrotechnics expert, marked a symbolic farewell to legacy tech monopolies and a bold introduction to Ditchit's mission: to build a local marketplace that puts people before profits. "Elon Musk rebranded Twitter to X to support free expression. At Ditchit, we're doing the same for local marketplaces," said Ditchit spokesman James Deluca. "Today's platforms are filled with ads, fees, and algorithms that prioritize businesses over people. Ditchit is different-free to use, ad-free, and designed to support real communities and real sellers." The
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste
  • >>
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye