
McDonalds i Parken får grønt lys af Københavns Borgerrepræsentation, men med hensyn til naboerne25.6.2026 17:15:00 CEST | Det Konservative Folkepartis gruppe i Københavns Borgerrepræsentation | Pressemeddelelse
Københavns Borgerrepræsentation giver i dag tilladelse til, at der kan åbne en McDonald’s i Parken. Dog bliver der ændret i de oprindeligt forslåede åbningstider, så der tages større hensyn til naboerne. En række partier har lyttet til de bekymringer, der er rejst af naboerne til Parken, heriblandt beboerne i Brumleby. Derfor bliver åbningstiderne i weekenden begrænset, ligesom der ikke gives tilladelse til udeservering i forbindelse med den nye restaurant. Det sker på baggrund af et ændringsforslag stillet af Det Konservative Folkeparti, Socialdemokratiet, Venstre og Dansk Folkeparti. ”Parken skal have en bæredygtig økonomi, hvis den også i fremtiden skal kunne være midtpunkt for fodboldkampe og store musikarrangementer. Derfor er erhverv også en del af løsningen. Men det skal selvfølgelig ske med respekt for naboerne og ikke mindst beboerne i Brumleby. Derfor står Konservative i spidsen for et forslag, der sikrer en balance mellem aktiviteterne i Parken og hensynet til naboerne. Det


















