
Ny minister indvier Danmarks største pumpesluse i Kolding26.6.2026 12:33:00 CEST | Kolding Kommune | Pressemeddelelse
Danmarks nye minister for natur og dyrevelfærd, Christian Rabjerg Madsen, står for den officielle indvielse, når Kolding Kommune og BlueKolding lørdag den 27. juni åbner Danmarks største pumpesluse-anlæg ved Kolding Å.


















