BMD Trading Denmark ApS

Global spiller etablerer sig nu i Danmark!

Elektronikgigant med over 10.000 varenumre er åbnet i Danmark. De kommer med kvalitet, lave priser og god service til glæde og gavn for de danske forbrugere.
Allerede i dag er mere end 1.000 varenumre på dansk lager til dag-til-dag levering.

Aigostar webshop

Du har måske ikke hørt om dem, men det kommer du til. Aigostar og Nobleza er kvalitetsprodukter til lave priser, og konceptet har allerede gået sin sejrsgang, særligt i Italien og Spanien, men også i resten af Europa og USA. Produktsegmentet for Aigostar er alt elektronisk til hjemmet, LED belysning og hele elektroniksegmentet til køkkenet som airfryere, toaster, el-kedler, EL-artikler, støvsugere og hårtørere. Grundlæggende alt praktisk du kan tilslutte en stikkontakt.

Den anden del af sortimentet er ”Nobleza”, der består af mere end 4000 varenumre til kæledyr. Her finder man alt til hund, kat, gnaver, fugl og fisk. Igen er konceptet kvalitet til lave priser – der er langt under de priser, der normalt opleves i Danmark.

Aigostar har etableret sig i Danmark i samarbejde med en større dansk virksomhed, der i forvejen driver flere succesfulde webshops og har kapaciteten til at servicere det danske marked fra dag 1.

Dansk kundeservice

Aigostar i Danmark er klar over at danskerne forventer ordentlig service, så der er etableret et dansk kundeservice team, der er klar til at hjælpe i dagtimerne.

Historie

Aigostar blev grundlagt i 2009 i Spanien, så der har været 15 års tilløb til det danske marked.
Det er nu en virksomhed, der omsætter for flere milliarder danske kroner, og der er mere end 1.000 ansatte globalt.

Green home

Elektrificeringen af verden på en grøn og klimavenlig måde har været i gang længe. Med green home og smart home har Aigostar en stærk grøn profil, og det er vigtigt på det kræsne danske marked, hvor mange går op i en grøn profil. En trend der ikke kommer til at gå væk. Selvom det ikke er dyrt, skal det stadig være grønt (og kvalitet).

Kæledyr

Der har aldrig været mere fokus på kæledyr, end der er nu efter Covid, hvor der kom mange nye kæledyrsejere over hele verden. Samtidig er konkurrencen centreret om få større spillere – men det ændrer sig med introduktionen af Nobleza i Danmark. Det danske marked er meget attraktivt og grundlæggende bruger danskerne mange penge på deres kæledyr. Fido skal ikke mangle noget, og det bliver lettere nu, hvor Nobleza tilbyder et stort kvalitets sortiment til attraktive priser

Dansk drevet

Brian blev så begejstret for kvaliteten i forhold til prisen, at det var en ’no brainer’ at etablere Aigostar og Nobleza i Danmark.  Aigostar har produkter, der pris og kvalitetsmæssigt klarer sig godt i sammenligning med f.eks. Ikea eller EL-Giganten. Du kan f.eks. få pendel- og bordlamper til under 100 kroner. Brian havde også længe kigget på det lukrative marked for især foder og tilbehør til kæledyr. Det har længe været for dyrt at være god ved dyrene i Danmark, men det skulle gerne ændre sig nu. Danske forbrugere forventer god service på dansk, og det har de fået fra dag 1. Teamet bag Aigostar.dk har mere end 10 års erfaring med at drive webshops.

Navn: BMD Trading Denmark Aps
Adresse: Nordkajen 5, 6000 Kolding
Email og Tlf. nr. brian@ledlife.dk / 71 99 48 80.

Nobleza

Aigostar Webshop

Ring til Jacob på 25707169 for at høre meget mere.
Eller skriv til Brian på brian@ledlife.dk

Følg pressemeddelelser fra BMD Trading Denmark ApS

Flere pressemeddelelser fra BMD Trading Denmark ApS